امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نظام مدیریت زندگی

کتاب نظام مدیریت زندگی نوشته آنتونی رابینز که با نام برنامه ریز زندگی نقب شناخته می شود، شبیه به هیچ یک از شیوه هایی که پیش از این دیده اید نیست. نه تنها عملکردهای مورد انتظار متعددتان را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه ابزارهای پیچیده تری را هم عرضه می کند که شاید فقط از یک نظام پیچیدهٔ مدیریت پروژه انتظار داشته باشید.

نظام برنامه ریزی زندگی نقب، یک انقلاب ذهنی است، خواسته ها و مسؤولیت های عظیم تان را به گونه ای هیجان انگیز تحقق می بخشد تا بتوانید به چیزی معنادار دست پیدا کنید. مجبورتان می کند از خودتان سؤال های جدیدی بکنید و به این ترتیب کمک تان می کند متمرکز شوید و زندگی تان را تعریف کنید. وقتی بدانید به دنبال چه نتایجی هستید، بلافاصله برایتان واضح می شود که چگونه به آن ها برسید.

روش برنامه ریزی سریع یا «نتیجه قصد برنامه» که به دست آنتونی رابینز (Anthony Robbins) ابداع شده، شیوه ای مطمئن است که به مدد آن می توانید هر چیزی را که می خواهید تصور کنید، بگیرید و به واقعیت تبدیل کنید. نقب در هستهٔ خود، یک نظام تفکر است. در واقع مهم ترین نتیجه ای که با استفاده از این شیوه به دست می آورید، این است که شما را چنان تعلیم می دهد که به نحوی جدید فکر کنید و به این ترتیب باعث می شود بر چیزی تمرکز کنید که به راستی برایتان از هر چیز دیگری در زندگی مهم تر است. وقتی در این جهت متمرکز بشوید، به تدریج نه تنها نتایج فوق العاده ای رقم می زنید، بلکه مهم تر از همه، در این مسیر به سطح فوق العاده ای از رضایت فردی هم خواهید رسید.

روش های سنتی برنامه ریزی باعث می شود که بر یک سؤال خیلی مشخص تمرکز کنید: «لازم است چه کاری انجام بدهم؟» فهرست های کارهای در دست اقدام می تواند شما را مشغول کند و خط کشیدن روی یک مجموعه از کارها می تواند توهم پیشرفت را در شما ایجاد کند. اما آیا هیچ وقت شده که همه چیز را از فهرست کارهای در دست اقدام خود خط بزنید و باز حس کنید در عمل به هیچ چیزی دست پیدا نکرده اید؟ فرق بزرگی بین حرکت کردن و نتیجه گرفتن وجود دارد.

این ها چیزهایی است که این شیوه می تواند برای انجام شان به شما کمک کند: تبدیل هر ایده به واقعیت با استفاده از یک فرایند برنامه ریزی ساده، جایگزینی «فهرست کارهای در دست اقدام» با یک برنامهٔ روزانه که زمانتان را حداکثر و موفقیت شما را تضمین می کند، یکی کردن برنامه ریزی و زمان بندی برای پروژه های کوتاه مدت و بلندمدت شخصی و حرفه ای شما، ایجاد یک تصویر ذهنی متقاعد کننده برای آن زمینه هایی از زندگی تان که برایتان بیشترین اهمیت را دارند.

گزیده کتاب نظام مدیریتی زندگی (Life management systems) 

شاید روند برنامه ریزی هفتگی، مهم ترین قطعه در کل سیستم باشد، چون همان چیزی است که تضمین می کند شما تمام اجزای برنامه ی زندگیتان، پروژه هایتان و هر چیزی را که برایتان در زندگی مهم است، در زندگی روزمره به کار بگیرید و در کنار هم قرار دهید. کامل کردن این روند در حدود یک ساعت تا یک ساعت ونیم زمان می برد. البته یادتان باشد که در چند هفته ی اولی که این کار را انجام می دهید، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

صفحات کتاب :
152
کنگره :
BF637 /م8‏‫‬‭ر2167 1390
دیویی :
‏‫‬‭158/1
کتابشناسی ملی :
2624588
شابک :
978-964-236-429-9
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه نظام مدیریت زندگی