امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
کتاب "الفبای موفقیت" راهنمایی قابل قبول در زمینه اصول موفقیت به قلم یکی از سخنرانان ادیب انگیزه و الهام بخش زمانه "باب پراکتور" است.

در این کتاب پراکتور به فراسوی قوانین موفقیت و جذب می رود. همچنین با درج 67 مبحث مختلف که برای موفقیت ضرورت دارد، به اشخاص کمک می کند تا به رویاهای خود تحقق ببخشند.

در باب پراکتور چیزی وجود دارد که با مراجعه کردن به گذشته اش نمی توان آن را توضیح داد (چیزی به شدت کمیاب و تا بخواهید ارز شمند). بسیاری از افراد از حقیقت آگاه هستند. خیلی ها حقیقت را جان می بخشند؛ اما زیاد نیستند کسانی که می توانند حقیقت را به دیگران بیاموزند؛ اما او می تواند و همان طور که آقای محترمی در یکی از جلسات اخیر به درستی گفت: «می توانید مطلب واحدی را یکصد بار از یکصد انسان والا و بزرگ بشنوید؛ اما وقتی باب این حرف را می زند، آن را باور می کنید». من معتقدم از میان ویژگی های مختلف او این یکی از همه بارزتر است. واقعیتی است که در جهان امروز کسی شبیه باب پراکتور وجود ندارد.

نوشته هایی که ما به اتفاق در این کتاب آورده ایم، باب را در بهترین حد خود بیان می کند. وقتی مطالب کتاب را می خوانید، می بینید که به دشوارترین مباحث و سؤالات جواب های ساده می دهد. آن طورکه همه بتوانند آن را بفهمند. او در لحظه درست، حرف مناسب می زند، درست هم حرف می زند تا مطالبش یک جا تفهیم شوند.
صفحات کتاب :
222
کنگره :
‏‫‬‭HF5386‏‫‭/پ4‮الف‬7 1395
دیویی :
‏‫‬‭650/1
کتابشناسی ملی :
4171867
شابک :
978-964-236-741-2
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه الفبای موفقیت