کتاب دیدار ماه مهربان pdf

ده ماجرای خواندنی از دیدار با امام زمان (عج)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دیدار ماه مهربان

کتاب «دیدار ماه مهربان»، نوشته محسن نعماء می‌باشد و با تصویرگری محمدحسین صلواتیان زینت داده شده است. این کتاب در انتشارات جمال به چاپ رسیده است.

مهدویت، موعودباوری به معنای اعتقاد به یک نجات‌بخش است که در آخرالزمان برای نجات و رهایی انسان‌ها و برقراری صلح و عدالت خواهد آمد. اعتقاد به منجی در ادیان و ملل و اقوام مختلف با آئین‌ها و فرهنگ‌های کاملاً متفاوت وجود دارد و در آنها منجی موعود و نجات‌بخش به گونه‌های مختلف مطرح شده است، شیعیان نیز به ظهور حضرت مهدی (عج) معتقدند و جملگی اتفاق‌نظر دارند که نجات‌بخشی خواهد آمد و آنان را از یوغ بندگی ستمکاران نجات خواهد داد و جامعه‌ای پر از عدل را به وجود می‌آورد. ملاقات با امام مهدی (عج) در دوران غیبت کبری یکی از مسائل پرچالش در میان شیعیان است و بسیاری از بزرگان و علمای شیعه، از دیدار خود با امام زمان در دوران غیبت کبری سخن گفته‌اند. کتاب «دیدار ماه مهربان»  شامل 10 داستان‌ و روایت از بزرگانی است که توفیق دیدار صاحب‌الزمان (عج) را داشته‌اند.

گزیده کتاب دیدار ماه مهربان

علی‌بن‌مهزیار بیست بار برای زیارت خانه خدا به شهر مکه رفته بود و در این بیست بار فقط یک درخواست از خدا داشت. او می‌خواست در سفر حج و در شهر مکه، امام زمان را ببیند. اما اصلاً موفق نمی‌شد. برای همین دیگر خسته شده بود. خسته و غمگین. آن‌قدر ناراحت بود که تصمیم گرفت دیگر به شهر مکه نرود....

صفحات کتاب :
112
کنگره :
‏‫‬‬‮‭PIR۸۳۶۲‭‬‭
دیویی :
‏‫‭[ج]۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
6159758
شابک :
9789642027460
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه دیدار ماه مهربان