کتاب راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد

انسان های واقعی داستان هایی واقعی

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد ؟ به روایت چگونگی تحول زندگی نویسنده بر اساس قانون جذب می پردازد. برمبنای قانون جذب، بسامدهای مشابه همواره یکدیگر را جذب می کنند.

معرفی کتاب راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد؟

شما همواره رویدادها و موقعیت هایی را به زندگی تان جذب می کنید که با اندیشه ها و تصورات غالب ذهنتان هماهنگ هستند. شما همان اموری را به زندگی تان جذب می کنید که همواره درباره ی آن ها می اندیشید.
اگر همواره درباره ی خواسته های ارزشمندتان بیندیشید و همچنان به اندیشیدن درباره ی آن ها ادامه دهید؛ همان خواسته ها را به زندگی تان جذب می کنید.
برمبنای این قانون تأثیرگذار، اندیشه های شما به واقعیت زندگی تان تبدیل خواهند شد. اندیشه های کنونی شما آینده ی زندگی تان را می آفرینند.

داستان های کتاب راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد؟، به معنای واقعی شما را در مسیر سفری فراموش نشدنی قرار می دهند که محدودیت های ذهنی شما را در هم خواهد شکست.
این داستان ها آشکارا نشان می دهند که شما می توانید راهکارهای راز را برای آفرینش خواسته های ارزشمندتان در زندگی به کار ببرید؛ فرقی نمی کند چه کسی هستید و هم اکنون در چه موقعیتی قرار دارید.

عکس پشت جلد کتاب راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد

 

نویسنده کتاب راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد

نوشته کتاب های معروف راز از جمله همین کتاب، خانم راندا برن است. این کتاب با ترجمه خانم سیما فرجی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

بخشی از متن کتاب راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد ؟

من، از زمانی که می توانم به یاد آورم، همواره به سفرکردن علاقه و اشتیاق داشته ام. به نظر من هیچ موهبتی بهتر از این نیست که انسان بتواند دنیا را تماشا کند و رویدادهایی طبیعی را بیازماید که در کره ی زمین اتفاق می افتند.
به یاد می آورم؛ وقتی به دبیرستان می رفتم؛ گزارشی روزانه را درباره ی کارها یا اهداف دلخواهم می نوشتم. من در این گزارش هایم به ویژه مطالبی را دراین باره می نوشتم که قصد دارم در آینده به نقاط مختلف جهان سفر کنم.

اکنون می دانم که در آن زمان نیز از قانون جذب و راهکار راز استفاده می کردم؛ اما خودم از این موضوع آگاهی نداشتم. به هرحال، نخستین هدف من این بود که تحصیلات دانشگاهی ام را به پایان برسانم.

زندگی کردن در دوره ی رکود اقتصادی در ایالات متحده بسیار دشوار و گاهی ناامیدکننده به نظر می رسید. من هرگز تصور نمی کردم در طی بزرگ ترین رکود اقتصادی، البته پس از بحران بزرگ اقتصادی در گذشته های دور، بتوانم از دانشگاه فارغ التحصیل شوم!
من ذره ای پول نداشتم؛ چند وام دانشجویی گرفته بودم و در شهر کوچک محل تحصیلم نیز نمی توانستم شغلی مناسب را برای خودم بیابم تا بتوانم وضعیت زندگی ام را از فروپاشی کامل نجات دهم.

دانلود کتاب راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب الکترونیکی تهیه کنید.

صفحات کتاب :
287
کنگره :
BF639‏‭‏‫‫‭/ب4چ8 1396‮‬‬
دیویی :
131
کتابشناسی ملی :
4625948
شابک :
‬‏‫‫‬‭978-964-236-836-5
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد؟