امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آفرینش سلامتی

کتاب آفرینش سلامتی: به خود عشق بورزید و سلامت باقی بمانید! یک داستان عاشقانه اثر لوئیز ال هی، اهلیا خادرو و هدر دین است که درباره دوست داشتن خود برای ایجاد سلامتی، خوشبختی و طول عمر بیشتر سخن می گوید.

با مطالعه کتاب آفرینش سلامتی (Loving Yourself To Great Health) با موضوعاتی از قبیل تاکیدات مثبت، اقدامات و دستورالعمل های غذایی آشنا می شوید که سبب تندرستی و زندگی پرنشاط شما خواهد شد. همچنین در می یابید که دریچه های دلتان به روی مهر ورزیدن به خود و حمایت از خویشتن در سفری که در پیش رو دارید، گشوده می شود.

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay)، سخنران و مدرس علوم ماورای طبیعت است. او همچنین نویسندهٔ کتاب های پرفروش متعددی است و بیش از بیست سال، چهار میلیون انسان را در کشف و استفادهٔ درست از استعدادشان برای قدرت های خلاق و رشد فردی و خود درمانی یاری کرده است.

کتاب آفرینش سلامتی، کتابی در ارتباط با تازه ترین تحولات نیست. این کتاب درباره این مطلب بحث می کند که چگونه می توانید برای خود زندگی را تدارک ببینید که از شما حمایت کند و در مسیر اعتلای شما قدم بردارد. بحث اصلی، در کتاب حاضر این است که می توانید خود را بیشتر دوست داشته باشید. کتاب آفرینش سلامتی درباره خرد التیام یافته است که با برنامه پرمشغله شما همخوانی دارد. این کتاب به شما آموزش می دهد که شما مهم هستید، جایی در میان استرس ها، سروصداها و کارهای روزانه هنوز فضایی برای این که به خودتان برسید، وجود ندارد. در این کتاب به شما می گوییم چگونه می توانید فضایی پیدا کنید که احساس خوبی به شما بدهد.

گزیده کتاب آفرینش سلامتی 

شما از قدرتی برخوردارید که به بدن خود گوش دهید. جسم شما، مانند هر چیز دیگر در زندگی آینه ای از اندیشه ها و باورهای درونی است. هر سلول شما به هر اندیشه که در سر دارید و به هر کلمه که آن را به زبان می رانید، واکنش نشان می دهد، بنابراین انگاره های پیوسته و مستمر اندیشه و باور می تواند رفتار و انگاره های بدن شما را به صورتی ایجاد کنند که به سلامتی یا بیماری دچار شوید. هر چقدر بدن خود را بشناسید و هر چقدر به آن گوش دهید، بیشتر به سمت سلامتی هدایت می شوید.

صفحات کتاب :
247
کنگره :
BF637‭‬‭ /خ9‏‫‭ھ867 1395
دیویی :
615/852
کتابشناسی ملی :
4180017
شابک :
978-964-236-737-5‬‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه آفرینش سلامتی