کتاب 12 گام تا خوشبختی pdf

با دستورهای ساده خوشبختی را در زندگی خود جاری کنید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 12 گام تا خوشبختی

کتاب 12 گام تا خوشبختی اثر محمد سیدا دوازده راه کار برای دست یابی به خوشبختی تحت عناوینی چون خوشبختی چیست؟؛ زندگی در گذشته را رها کنید؛ تفکر مثبت، تصویرسازی؛ سلامت؛ ارتباطات؛ و تعادل بیان می کند.

شما همان چیزی را می بینید که می خواهید. با این حال، برخی حتی در بیابان برهوت هم زیبایی می بینند و برخی دیگر در دل مزارع سرسبز، دلتنگ می شوند. برخی قادرند مشکل کاری را به یک موقعیت مناسب تبدیل کنند و برخی دیگر یک فرصت پیشرفت را به یک مشکل بدل می کنند. به هر حال تلسکوپ در دست شماست، از هر طرف که صلاح می دانید نگاه کنید. باید مراقب اندیشه ها و خواسته های درونی خود باشید و نسبت به آن ها آگاهی داشته باشید.

خوشبخت بودن یک «انتخاب» است. انتخابی که تمام ثانیه ها و لحظه های زندگی را شامل می شود. خوشبختی ما در اختیار خودمان است. خوشبختی چیزی نیست جز بازتاب شادی و خوشحالی ای که شما در دیگران به وجود می آورید. با ایجاد تغییرهای کلی و یا جزئی اما محسوس، می توان احساس رضایتی درونی ایجاد کرد. اگر شرایط بیرونی را مسبب تمام گرفتاری های خود بدانیم، چگونه می توانیم با اراده خود آن ها را از بین ببریم؟ در این صورت تمامی پرسش ها و مشکلات هم چنان در زندگی ما باقی می مانند.

در این رابطه پرسش نامه ای تهیه شد و به طور تصادفی در اختیار تعدادی از افراد قرار گرفت. نتایج جالبی به دست آمد. اولین فاکتوری که تقریباً تمامی آن ها برای خوشبخت بودن ذکر کرده بودند، «آرامش» بود.

موارد دیگری نیز ذکر شده بود. مواردی مانند:

«خوشبختی» یعنی:

- زندگی در کنار افرادی که دوست شان داریم

- پایین آوردن توقعات در زندگی

- رسیدن به اهداف

- داشتن یک ماشین

- خرید یک خانه

- مسافرت رفتن

- خریدن لباس تازه

- داشتن فرزندانی موفق

صفحات کتاب :
103
کنگره :
BF575‭‬ ‭/خ9‏‫‬‭س9 1393
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
3330591
شابک :
978-964-236-553-1
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه 12 گام تا خوشبختی