امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,000
نظر شما چیست؟
گسترش روزافزون دامنه علم روانشناسی و نفوذ آن در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و صنعتی، هیئت و شکل جوامع را از لحاظ روابط افراد با یکدیگر به رنگ تازه ای درآورده است، تا جایی که می توان گفت بدون توجه به جنبه روانی مسایل نمی توان در حل صحیح و منطقی آن ها توفیق یافت.

امروزه با توجه به پیشرفت و گسترش علم روانشناسی صنعتی و سازمانی نیاز به یک فرهنگ واژگان تخصصی برای رفع نیاز در این رشته تخصصی احساس می شود. کتاب حاضر که تلخیص و ترجمه ای از کتاب دایره المعارف روانشناسی صنعتی و سازمانی تالیف « استیون جی روگلبرگ » است برای اولین بار واژگان و اصطلاحات تخصصی رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی را از A تا Z شرح داده است.

اگرچه کتاب های مختلفی در حیطه روانشناسی صنعتی و سازمانی در کشور به چاپ رسیده ولی هنوز کتاب جامع و کاملی وجود ندارد که به این شکل بتواند ابهامات دانش پژوهان را در شناخت واژگان تخصصی رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی برطرف نماید. در این کتاب سعی شده به صورت ساده و روان این خلاء مطالعاتی پر گردد.

در انتها از کلیه خوانندگان کتاب حاضر تقاضا داریم که نظرات و انتقادات ارزشمند خود را ابراز نموده تا بتوان در چاپ بعدی از آن ها استفاده نمود.
شابک :
978-600-459-261-1
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
282
کنگره :
HF۵۵۴۸/۸‏‫‭/ش۸ف۴ ۱۳۹۷‬
دیویی :
۱۵۸/۷
کتابشناسی ملی :
4995582

کتاب های مشابه فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی