امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یک عمر لذت رایگان میهمان من 

کتاب یک عمر لذت رایگان میهمان من را سارا صدر نوشته و نشر مانیان به چاپ رسانده است. مخاطب این کتاب، تمام انسان‌هایی هستند که به نوعی ناامید، خسته و یا افسرده هستند و برای شاد بودن و لذت بردن به دنبال شرایط خاصی هستند و همچنین افراد متمکنی که دارائی‌شان کمکی به داشتن حس خوب در آنان نکرده و همواره به دنبال گمشده‌ای هستند با مطالعه کتاب  یک عمر لذت رایگان میهمان من آن‌ها می‌توانند وارد دنیای دیگر شده و حس خوب بودن در لحظه را با ساده‌ترین تجربه نمایند.

در کتابی که پیش‌روی شماست نویسنده سعی دارد تا در حد امکان توجه خواننده را به لذت‌ها و شادی‌های ساده و فراوان محیط اطراف خود معطوف نماید تا نیازی نباشد که آن لذت‌ها را در شرایط سخت و پیچیده جستجو کند.

گزیده کتاب یک عمر لذت رایگان میهمان من

باشگاه خنده 

درصورت وجود در باشگاه خنده عضو شوید، حسی در آنجا موج می‌زند که به محض ورد می‌خندید و حتی پس از مدتی اگر به باشگاه هم نروید، چون آموخته‌اید که راحت‌تر بخندید، کمی از خشک و جدی بودن دور خواهید شد

بخش اول: آشنایی با مباحث لذت و شادی و داشتن حس خوب بخش دوم: ارائه راهکارهای مفید و کاربردی برای دریافت بیشترین لذت نکات و شرایط ساده زندگی

بخش سوم: فهرستی مبتنی بر انواع لذت‌ها است که از تجربه و تحقیق گقت و گو با افراد مختلف گردآوری شده و مطالعه آن برای همگان جالب بوده و باعث آشنایی خواننده با افکار صاحبان آن‌ها می‌شود تا از زاویه دید اشخاص مختلف به این مهم بنگرد و می‌تواند لذت‌های زیاد دیگری را نیز تجربه کند. احساسی که شاید هرگز حتی بدان فکر هم نکرده باشد.

سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
64
کنگره :
BF515
دیویی :
42/152
کتابشناسی ملی :
8301820
شابک :
978-622-7725-39-1

کتاب های مشابه یک عمر لذت رایگان میهمان من