امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اَلِف لام ف

«اَلِف لام ف» اثر انگشت شماست وجه تمایز این کتاب با سایر کتاب‌های حیطه موفقیت این است که سه فصل از این کتاب را خود شما می‌نویسید این سه فصل شامل پرسش‌هایی است که پاسخ آن برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد.

تمام پرسش‌های این فصل‌ها از منابع مکتوب صدها دوره آموزشی گردآوری شده است و ساعت‌ها مطالعه، زمان و انرژی زیادی صرف شده است تا زوائد و پرسش‌هایی که تاثیرگذاری کمتری داشتند حذف شوند، چیزی که در اینجا می‌بینید جان کلام و حداقل تعداد پرسش‌های مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.

اَلِف دفتر خاطرات حال، گذشته و آینده شماست.

گزیده کتاب اَلِف لام ف

اَلِف شامل چهار فصل است: فصل اول به توضیح اینکه نحوه‌ی استفاده از این کتاب می‌پردازد.

فصل دوم شامل پرسش‌هایی است که به شما کمک خواهد کرد تا موقعیت فعلی خود را بشناسید همان‌گونه که نوبل با خواندن خبر مرگ خود در روزنامه شناخت. فصل سوم: شامل پرسش‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا مقصد خود را به صورت واضح مشخص کنید. این فصل در حقیقت همان وصیت‌نامه‌ای است که آلفرد نوشت و شما با پاسخ به پرسش‌های آن وصیت‌نامه خود را تنظیم خواهید کرد.

نیمرو

دستیابی به اهداف و رسیدن به آرزوها از بزرگ‌ترین خواسته‌های بشر در تمامی ادوار تاریخ بوده است. امروزه به دلیل فراوانی وجود اساتید انگیزشی و تعدد کتاب‌های موفقیت، این موضوع بیش از پیش همه‌گیر شده است. می‌توان تمام کتاب‌ها، سمینارها و دوره‌های آموزشی و انگیزشی دستیابی به اهداف را در پنج جمله خلاصه کرد، اهدافت را بنویس، آنها را الویت‎‌بندی کن، برنامه‌ای برای رسیدن به اهدافت تهیه‌کن، شروع به اقدام کن و تا زمان دستیابی به اهدافت متوقف نشو.

سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
80
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
۱۵۸/1
کتابشناسی ملی :
‌۷۶۶۶۹۱۷
شابک :
978-622-7725-20-9

کتاب های مشابه الف لام ف