امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بازاریابی 15 دقیقه ای

کتاب بازاریابی 15 دقیقه ای اثر جولی کولتر بلون و مترجمی زینب حسینی صفا است که انتشارات برگ و باد آن را منتشر کرده است.

سخن نویسنده کتاب بازاریابی 15 دقیقه ای

پس از انتشار اولین کتابتان، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه آن را بازاریابی کنید؟ صداهای زیادی وجود دارد که به ما می گویند بازاریابی چیست، اما تعداد زیادی از آنها نمی توانند به ما بگویند که چگونه یک برنامه بازاریابی جامد بسازیم و آن را اجرا کنیم. به عنوان مادر خانواده ای پرجمعیت که بچه ها را شعبده بازی می کردم و حرفه نویسندگی داشتم، باید یک استراتژی بازاریابی ایجاد می کردم که می توانستم در مدت زمان محدودی که داشتم انجام دهم و همچنان دیده شدن کتاب هایم را افزایش می دادم.

من سیستمی را توسعه دادم که کار می کند و می خواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم. من تمام ابزارهایی را که امتحان کرده ام به شما نشان می دهم تا بتوانید جعبه ابزار بازاریابی خود را بسازید و برنامه تان را با استفاده از توان پانزده دقیقه در روز برای شما اجرا کنید.

گزیده کتاب بازاریابی 15 دقیقه ای

وقتی با نویسندگانی درباره بازاریابی کتاب صحبت می کنم، اکثر آن‌ها به من می گویند که در این کار خوب نیستند. با این حال، آنچه واقعاً اتفاق افتاده این است که آن‌ها بر روی یک بخش از بازاریابی تمرکز کرده اند و از نتایج ناامید شده اند. کلید موفقیت این است که همه زمینه های بازاریابی کتاب را در خود جای دهید.

وقتی برای اولین بار شروع به تنظیم برنامه بازاریابی خود کردم، متوجه شدم که همه ابزارهای بازاریابی موجود در آنجا به طور کلی می توانند به پنج حوزه تقسیم شوند:
• پایه
• مربوط به محصول
• رسانه های اجتماعی
• ترویج
• شبکه سازی
هر منطقه دارای ابزارهای بازاریابی تخصصی است و پنج فصل اول این کتاب آن‌ها را رویی میز کار برای شما قرار می دهد. هنگامی که ابزارهای موجود را دیدید، سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای دقایق بازاریابی شما کارایی دارند. در قسمت دوم، به شما نشان خواهم داد که چگونه برنامه های هفتگی و ماهانه ام را جمع آوری می کنم تا بتوانید با ابزارهای بازاریابی که برجسته کرده ام، شروع به ایجاد یک برنامه سفارشی برای خودتان کنید.

سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
92
کنگره :
‏‫‭PN۱۶۱‏‫‬‭
دیویی :
‏‫‭۰۷۰/۵۲
کتابشناسی ملی :
9537274
شابک :
9786228091396

کتاب های مشابه بازاریابی ۱۵دقیقه ای