امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حفره

کتاب حفره که در قالب داستانی بلند به رشته تحریر در آمده، اثر مجتبی فدایی شاعر، نویسنده و طنزپرداز جوان مشهدی است که در انتشارات صاد به چاپ رسیده است.

درباره کتاب حفره

تصوّر کنید یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، حفره‌ای در بدنتان می‌بینید که روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شود. حفره‌ای که می‌تواند هر چیزی را ببلعد؛ از گوشی تلفن گرفته تا قندان و گردن‌بند طلا و حتّی اجناس فروشگاه مواد غذایی و... مشکل آقای سوزنچی در رمان حفره همین است؛ روبه‌روشدن با حفره‌ای عجیب‌وغریب. ماجرا وقتی عجیب‌تر می‌شود که آقای سوزنچی با افراد دیگری ملاقات می‌کند که آن‌ها هم مشکلی شبیه او دارند؛ مشکلی که نه می‌شود آن را به کسی گفت و نه آن را به کسی نشان داد.

گزیده کتاب حفره

آقای سوزنچی مدیریت ساختمان را تحویل داد و دیگر به‌ آن‌ صورت از واحدش بیرون نیامد. شب قبل از تحویل مدیریت، از خانه‌اش سروصدای دعوا و شکستن ظرف و استکان می‌آمد. مدت‌ها بود که با زنش نمی‌ساخت، ولی مثل‌ اینکه آن شب هر دو به‌سرشان زده بود، فحش و فضیحتی بود که بار هم می‌کردند. آقای سوزنچی همهٔ خصوصیات یک مدیر خوب را داشت. خوش‌لباس و خوش‌معاشرت بود؛ قدّ نسبتاً بلندی داشت که به‌دلیل لاغری موروثی بیشتر به چشم می‌آمد.

همهٔ حرف‌هایش را در جلسهٔ ساختمان می‌زد و هیچ‌وقت نشده بود جلوی کسی را در راهرو بگیرد. می‌گفت درست نیست وقت مردم را به‌خاطر چندرغاز پول شارژ یا پهن کردن رخت روی پشتِ‌بام گرفت. شاید کار عجله‌ای داشته باشند و توی رودربایستی مجبور شوند صحبت کنند؛ اما خب، در مورد همسرش زیاد مؤدّب نبود و گاهی می‌شد شنید که پدر و مادر آن زن را لعنت می‌کند...

صفحات کتاب :
90
کنگره :
‏‫‭PIR۸۱۵۹
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
9109930
شابک :
978-622-5336-27-8
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه حفره