امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 51,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خودت را از نو طراحی کن

پدیدآور: افسانه فراهانی

ویراستار: علی رضا بخشی ره خلیل

سرکار خانم  افسانه فراهانی در این کتاب به زیبایی به مفهوم موفقیت، رشد، بالندگی و بازسازی زندگی در تمام ابعاد پرداخته است.

تمام مطالب کتاب تجربه ی شخصی و آموزه ها از زندگی پر فراز و نشیب خودش بوده و تنها دلیل نوشتن این کتاب جریان اثرگذاری بر خواننده است؛

که خواننده در سختی ها نا امید نباشد و بداند ک همیشه با تلاش و پشتکار می توان شرایط را تغییر داد.

گزیده کتاب خودت را از نو طراحی کن

احتمالا این ضرب المثل انگلیسی را شنیده اید که (چمن همسایه سبزتر است). ضرب المثل مشابهی نیز داریم که می گوید (مرغ همسایه غاز است). مفهوم این جمله فراتر از یک ضرب المثل است، قبول دارید؟ آیا هرگز چنین دروغی را باور کرده اید؟ به ندرت پیش می آید ک این موضوع حقیقت داشته باشد. چمن چمن است، مرغ مرغ است؛ اما تک تک ما حداقل برای یک بار چنین چیزی را باور کرده ایم یا حداقل به آن شک کرده ایم. ما شرایط و امکانات فردی را دیده ایم و به خودمان گفته ایم اگر آنچه را او دارد من هم می داشتم، چقدر زندگی ام می توانست بهتر شود. ما این کار را با طبیعت ثانویه ی خودمان و به شکل غیر ارادی انجام می دهیم. یعنی به دنبال کسانی می گردیم و از خودمان می پرسیم چرا شرایط آن ها بهتر است؟ تقریبا این کار را در همه جنبه های زندگی خودمان انجام می دهیم. وقتی در محل کار کسی ترفیع می گیرد، وقتی فرزند یکی از اقوام را می بینیم که راحت تر با مسائل زندگی اش کنار می آید، آرزو می کنیم که ای کاش زندگی آن فرد را داشتیم؛ یا به عبارتی چمن سبز تر او را. گاهی اوقات این مسئله خودش را ب شکل حسادت، رقابت و حرص نشان می دهد. ریشه ی همه ی این مشکلات کمبود اعتماد ب خداوند است ک در نهایت نا رضایتی ما از داشته ها و جایگاهی ک در آن هستیم را به دنبال دارد.

شابک :
978-622-7852-34-9
سال نشر :
۱۴۰۰
صفحات کتاب :
‫۱۷۲
کنگره :
‫‬‭BF۶۳۷‭‬
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۸۵۲۰۶۱۰

کتاب های مشابه خودت را از نو طراحی کن