امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب همسویی با خالق

خالق کتاب همسویی با خالق، افسانه فراهانی است. وی با مدرک دکترای حرفه ای کسب وکار (گرایش روانشناسی)، موسسه ی تخصصی یوگا را ز یر نظر سازمان تربیت بدنی بنیان نهاد.

ایشان همچنین مربی رسمی فدراسیون و کوچ بین المللی یوگا و مدیتیشن و دانش آموخته ی "علم کوچینگ به روش آلمان ها" است.

این کتاب، هم اکنون در زمره پرفروش ترین کتاب های "نشر مانیان" قرار گرفته است.

انگیزۀ من از مکتوب کردن این کتاب، تنها حس همدلی، دلسوزی و انسان دوستی بود. چون پیام های درماندگی بسیاری از طرف مراجعانم دریافت می کردم که من را بر آن داشت،

برحسب انجام وظیفه چنین کتابی را بنویسم.  پیام های دردمندانه ای از قبیل (می خواهم زود خوب شوم )، (کی می شود؟)، (من اگر این تمرین ها را انجام بدهم چقدر طول می کشد تا به نتیجه برسم؟)، که من واقعا گاهی هیچ جوابی نمی توانستم به آن ها بدهم؛ چون به دنبال جواب رفتن و دنبال نتیجه بودن یعنی من متصل نیستم، یعنی من ایمان ندارم، یعنی من همسو نیستم.

در تکنیک همسویی با خالق، اگر متصل باشیم، به ما راهکار داده می شود؛ ولی اگر دور باشیم، از زمین و آسمان هم برایمان اطلاعات بیاید، ما نیستیم و متوجهش نمی شویم.

گزیده کتاب همسویی با خالق

برای اینکه بتوانیم با جهان هستی همسو شویم، باید اعتماد داشته باشیم و این ده قانون را رعایت کنیم:

قانون هشتم، قانون هماهنگی است: هماهنگی یعنی بخشش، یعنی رهایی، یعنی از ناسپاسی دیگران نرنجیدن. همواره سپاسگزار باشید؛ چرا که

شما توسط سپاسگزاری با جهان هستی هماهنگ می شوید. اگر ببخشید، بخشیده می شوید؛ ولی اگر دیگران شما را ندیده اند و از شما سپاسگزاری نکرده اند، نرنجید.

صفحات کتاب :
۱۲۴
کنگره :
‫‭BJ۱۵۰۰‬‬
دیویی :
‫‭۱۳۱‬‬
کتابشناسی ملی :
۸۸۰۸۸۹۴
شابک :
978-622-310-065-9
سال نشر :
۱۴۰۰

کتاب های مشابه همسویی با خالق