خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

8 قدم تا رسیدن به هر آنچه که می خواهید

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
نظر شما چیست؟

خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو به قلم دارن هاردی، یک سیستم اثبات شده برای دستیابی به اهداف بزرگ است که نشان می دهد چطور به چیزی که دیگران یک عمر در تلاشند تا به آن برسند می توان در عرض چند ماه دست یافت؟

معرفی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو 

همۀ ما آرزو‌هایی در زندگی داریم؛ مثلاً  دوست داریم زبان جدیدی یاد بگیریم، به وزن متعادلمان برسیم، مهارتی تازه را تجربه کنیم و... . گاهی این آرزوها فقط در گوشۀ ذهنمان خاک می‌خورند و برای رسیدن به آن‌ها تلاشی نمی‌کنیم. دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی تو سعی دارد به ما راه رسیدن به اهدافمان را یاد دهد. با کمک این کتاب می‌توانیم بهترین سال زندگی خودمان را تجربه کنیم؛ سالی که نه از اول فروردین، نه از اول ماه  و نه حتی از شنبه، بلکه می‌تواند از همین ساعت و دقیقه آغاز می‎شود. 

درباره خلاصه کتاب

فاطمه فراهانی مترجم و سبکتو ناشر این کتاب است. این انتشارات خلاصۀ کتاب‌های مهم را منتشر می‌کند تا ظرف مدت 50 دقیقه بتوانید کتاب را تمام کنید؛ بدون اینکه در مقایسه با نسخۀ کامل چیزی را از دست بدهید. 
دارن هاردی در 8 مرحله روش اثبات‌شدۀ رسیدن به اهداف را نشان می‌دهد. این گام‌ها شامل موارد زیر هستند: 
1.    «چرا» مهم‌تر از «چگونه» است. 
2.    سالی که گذشت.
3.    پایه‌های موفقیت
4.    برگ تعادل شما
5.    طراحی بزرگ
6.    عامل جادویی برای رسیدن به اهداف
7.    طرح عملی شما
8.    دست به کار شوید. 

خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

نویسنده در گام اول از شما می‌خواهد که به چرایی هدفتان فکر کنید نه به چگونه انجام‌دادن آن. در بیشتر وقت‌ها ما در همان اولین گام به سراغ چگونگی رسیدن به هدف می‌رویم و همین امر باعث عقب‌نشینی ما می‌شود. در گام بعدی ازتان می‌خواهد شکست‌هایی را که قبلاً تجربه کرده‌اید را موشکافی کنید و دلایل آن‌ها را لیست کنید. در مرحله سوم وادارتان می‌کند که به داشته‌هایتان فکر کنید و بابت آن‌ها سپاس‌گزار خداوند باشید.
در مرحلۀ چهارم سراغ یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتمان در مسیر رسیدن به اهداف می‌رود. طی این مرحله یادمان می‌دهد که چطور تمرکزمان را صرفا روی یک جنبه از زندگی‌مان نگذاریم. یادمان می‌دهد چطور در مسیر رسیدن، تمام قسمت‌های زندگی را در تعادل با همدیگر قرار دهیم. 
یکی از اصلی‌ترین مراحل گام پنجم است. در این مرحله بالاخره سراغ سؤال «چگونه؟» می‌رود. در این مرحله کمکمان می‌کند چگونگی رسیدن به اهداف را طرح‌ریزی کنیم. 
در گام ششم  به عامل جادویی در مسیر تلاش و رسیدن به اهداف اشاره می‌کند. عاملی که هرکسی باید در درون خود به دنبال آن بگردد. 
در گام هفتم وقت طراحی عملی است. در این مرحله کمک می‌کند جدول زمانی برای خودمان بنویسیم، مسیر رسیدن به هدف را انتخاب کنیم، لوازم و وسایلی که احتیاج داریم را مشخص کنیم و به‌طورکلی هلمان می‌دهد تا به‌صورت کاملاً عملی پیش رویم. 
در آخرین مرحله بعد از ترسیم نقشه راه بهمان می‌گوید که وقت دست‌به‌کار شدن است. 
در انتهای کتاب چندین کاربرگ و تمرین طراحی کرده است تا با انجام آن تمرین‌ها ورزیده‌تر شویم و با نیروی بیشتری به سمت اهدافمان قدم برداریم. 
کتاب بهترین سال زندگی تو برای چه کسانی مناسب است؟
کتاب بهترین سال زندگی تو برای تمام کسانی که به حوزۀ کتب موفقیت و خودیاری علاقه‌مند هستند مفید است. اگر به این حوزه علاقه‌ای ندارید؛ اما هدف‌های خاک گرفته گوشۀ ذهنتان، آزارتان می‌دهد، در خریدش شک نکنید. 

دارن هاردی کیست؟

هاردی مشاور و نویسندۀ موفق آمریکایی است. تا سال 2015 ناشر یکی از پرتیراژترین مجله‌ها یعنی «مجلۀ موفقیت»  بوده است. حدود هشتصد هزار نفر طرف‌دار پروپاقرص این مجله بوده‌اند.  نویسنده در طی مصاحبه‌هایی که برای مجله با افراد موفق و ثروتمند داشته، توانسته از رموز موفقیت این آدم‌ها پرده‌برداری کند. 
دارن در سن 18 سالگی اولین کسب‌وکار خود را آغاز می‌کند و در سن 27 سالگی تبدیل به یک میلیونر می‌شود؛ بنابراین به دلیل تجاربی که در راه موفقیت داشته، و باتوجه‌به گفتگوهایش با آدم‌های موفق، راه‌های عملی و امتحان شدۀ رسیدن به اهداف را خوب بلد است. او این اصول را در کتاب‌ها و وبلاگش می‌نویسد. 
اثر مرکب، ترن هوایی کارآفرینی، امسال تکرار نخواهد شد، دیوانگان ثروت‌ساز، قطار سرعت به‌سوی ثروت، استثنا باشید، پنج راز فریبندۀ افراد واقعاً موفق از دیگر کتاب‌های دارن هاردی است.

خرید کتاب بهترین سال زندگی تو

تا کنون علاوه بر خلاصه کتاب، متن کامل کتاب در قالب چاپی و الکترونیک با دو ترجمه متفاوت در فراکتاب در دسترس شماست.

بخش‌هایی از خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

درک و تصور مردم از مفهوم مشکل اشتباه است. مشکلات، چیزی خارج از خودتان نیست. تمام مشکلاتی که در زندگی دارید، خودتان هستید. عامل اصلی شما هستید، پس اگر می‌خواهید تمام مشکلاتتان حل شود باید خود را تغییر دهید. وقتی شما تغییر می‌کنید مشکلات اطرافتان هم تغییر می‌کند.  مردم به‌آسانی در مورد مشکلات بزرگی که در زندگی دارند حرف می‌زنند. حتی یک درصد هم به این فکر نمی‌کنند که علت اصلی مشکلاتشان تنها خودشان هستند. 
می‌خواهند همه چیز را تغییر دهند بدون اینکه به تغییرکردن خودشان فکر کنند. هر طوری که از خودتان انتظار داشته باشید. زندگی را تصور کنید تبدیل به واقعیت می‌شود. وقتی بتوانید به جای تمرکز روی مشکلات زندگی، روی خودتان کار کنید و برای خودتان ارزش قائل شوید دردسرهایتان یکی پس از دیگری ناپدید می‌شوند. 

دانلود کتاب بهترین سال زندگی تو 

خرید و دانلود کتاب بهترین سال زندگی تو از طریق اپلیکیشن فراکتاب امکان‌پذیر است. بعد از خرید می‌توانید از طریق اپلیکیشن به‌صورت آفلاین یا آنلاین آن را مطالعه کنید. برای دسترسی به کتاب تردید نکنید و همین حالا دکمه خرید را فشار دهید. 

خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

مشخصات خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: سبکتو
نویسنده: دارن هاردی
مترجم: گروه مترجمان سبکتو
تعداد صفحه: 93
موضوع: 8 قدم تا رسیدن به هر آنچه که می خواهید
قالب: الکترونیک

 

کتاب های مشابه بهترین سال زندگی تو