نظر شما چیست؟

کتاب قوانین طبیعت انسان نوشته رابرت گرین را نوعی کتاب راهنما بدانید که به رمزگشایی رفتارهای انسانی اعم از رفتارهای معمولی، عجیب، مخرب و دیگر طیف‌ها می‌پردازد. می‌توانیم آن‌ها را قوانینی بدانیم که بر اساس آن‌ها و تحت تأثیر این نیروهای مهم، تمایل داریم به شیوه‌هایی قابل پیش بینی واکنش نشان دهیم.

معرفی کتاب قوانین طبیعت انسان

در کتاب کتاب قوانین طبیعت انسان شما یاد خواهید گرفت که خودگویی‌های بی‌وقفه خود را خاموش کنید و با دقت بیشتری گوش دهید. خواهید توانست دیدگاه‌های دیگران را نیز به بهترین شکل ممکن ببینید. از قدرت تصور و تجربه بهره خواهید گرفت تا احساس آن‌ها را درک کنید. اگر آن‌ها موضوعی دردناک را توصیف می‌کنند، شما نیز به یاد لحظات دردناک خود خواهید افتاد و با آن‌ها همدلی خواهید کرد. شما فقط سرتان را تکان نخواهید داد، بلکه اطلاعات آن‌ها را به روشی همدلانه تحلیل خواهید کرد و به بینش و بصیرت دست خواهید یافت. شما به‌طور مداوم سیکل همدلی و تحلیل را طی خواهید کرد و هرچه را مشاهده می‌کنید، به‌روز خواهید کرد و توانایی خود در دیدن دنیا از منظر دیگران را بالاتر خواهید برد. شما پس از این تمرین‌ها به حسی فیزیکی از پیوند بین خود و دیگران خواهید رسید.
سرانجام، این قوانین نگاه شما به استعدادهای بالقوه‌تان را تغییر خواهد داد و شما را با خود والاتر و ایده‌آلتر آشنا خواهد کرد.

درباره کتاب قوانین طبیعت انسان

کتاب قوانین طبیعت انسان را به این شکل در نظر بگیرید: قرار است به کارآموز طبیعت انسانی تبدیل شوید. قرار است مهارت‌هایی را توسعه دهید تا بتوانید شخصیت همنوعان خود را مشاهده و ارزیابی کنید و اعماق وجود آن‌ها را ببینید. قرار است روی خود برتر و والاتر خویش کار کنید تا آن را بیرون بکشید و از طریق تمرین به استاد این هنر تبدیل شوید. به این ترتیب تمام سموم و بدسرشتی‌هایی را که دیگران به دامانتان می‌ریزند، از خود دور خواهید کرد و به فردی منطقی‌تر، خودآگاهتر و کارآمدتر تبدیل خواهید شد.


انسان زمانی نسخه بهتر خودش خواهد شد که او را وادار کنی ببیند چگونه است.
آنتوان چخوف

کتاب قوانین طبیعت انسان pdf رایگان

دانلود رایگان کتاب قوانین طبیعت انسان pdf در فراکتاب عرضه نشده است اما جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

دانلود رایگان کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان

کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان در فراکتاب عرضه نشده است.

برشی از متن کتاب قوانین طبیعت انسان

این موضوع اکنون برای ما امری مسلم است، اما این روش فکری در سلامتی روانی ما نیز کاربرد دارد. اکنون مردم بیش از همیشه بر مشکلات خاص مانند افسردگی، نبود انگیزه، بی‌کفایتی‌های اجتماعی و بی‌حوصلگی تمرکز می‌کنند. اما آنچه بر تمام این مشکلات مجزا حاکم است، نگرش ماست که تعیین می‌کند رویدادهای روزانه را چطور تفسیر کنیم. نگرش کلی خود را بهبود بخشید تا همه چیز ازجمله قدرت خلاقیت، توانایی مدیریت استرس، سطح اعتمادبه‌نفس و درنهایت روابطمان با دیگران بهبود یابد. این ایده را اولین بار در دهة 1890 روان‌شناس برجستة امریکایی ویلیام‌ جیمز مطرح کرد و طول کشید تا انقلابی بیافریند.
یک نگرش محدود و منفی به بهای از دست رفتن قدرت خلاقیت، احساس موفقیت، لذت اجتماعی و انرژی‌های حیاتی ما تمام می‌شود و درنهایت غنای زندگی را از بین می‌برد. باید هدفتان این باشد که دیگر حتی یک روز را تحت این شرایط هدر ندهید و به دید و تجربه‌های خود وسعت بخشید. باید دیافراگم لنز دوربین خود را تا جایی که می‌شود باز کنید. در اینجا نقشة راهی برایتان ترسیم کرده‌ام.
دنیا را چگونه ببینیم: خودتان را یک کاشف بدانید. ما مجهز به موهبت آگاهی هستیم و اکنون مقابل جهانی ناشناخته و وسیع ایستاده‌ایم و قرار است آن را کشف کنیم. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به ایده‌ها و اصول معینی که بیشتر آن‌ها را در کودکی یاد گرفته‌اند، بچسبند. شاید در ظاهر نشان ندهند، اما در باطن از ناشناخته‌ها و نامطمئن‌ها می‌هراسند. آن‌ها ترجیح می‌دهند کنجکاوی را کنار بگذارند و عرف و هنجارهای قراردادی را انتخاب کنند. وقتی سی‌ساله‌اند، طوری رفتار می‌کنند که گویی همه چیز را می‌دانند.

دانلود کتاب قوانین طبیعت انسان pdf

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از قوانین طبیعت انسان pdf تولید و عرضه شده است و در نرم افزار فراکتاب در اختیار شماست اما دانلود کتاب قوانین طبیعت انسان pdf جداگانه در فراکتاب در دسترس نیست. دانلود کتاب قوانین طبیعت انسان pdf باعث تضییع حق مترجم و ناشر خواهد شد.

کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان

متاسفانه نسخه صوتی این کتاب در فراکتاب وجود ندارد.

خلاصه کتاب قوانین طبیعت انسان

در هر فصل کتاب قوانین طبیعت انسان داستانی از برخی افراد نمادین و معروف دارد که به طور منفی یا مثبت این قانون را به کار گرفته‌اند و ایده‌ها و استراتژی‌هایی را درباره نحوه رفتار با خود و دیگران تحت این قوانین مطرح می‌کند. هر فصل با یک بخش تمام می‌شود که توضیح می‌دهد چگونه این نیروهای اساسی انسانی را به پدیده‌ای مثبت‌تر و کارآمدتر تبدیل کنیم، به طوری که دیگر برده انفعالی ذات انسانی نباشیم، بلکه آن را به شکلی مناسب و مثبت دگرگون کنیم.

دانلود کتاب قوانین طبیعت انسان

خرید کتاب قوانین طبیعت انسان نسخه الکترونیک در فراکتاب در دسترس شماست.

خرید کتاب قوانین طبیعت انسان

مشخصات کتاب قوانین طبیعت انسان در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: نسل نواندیش
نویسنده: رابرت گرین
مترجم: فاطمه باغستانی
تعداد صفحه: 656
موضوع: موفقیت و توسعه شخصی
قالب: pdf اختصاصی

صفحات کتاب :
656
کنگره :
BF637
دیویی :
158/2
کتابشناسی ملی :
5904020
شابک :
978-622-220-113-5‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه قوانین طبیعت انسان