امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
حال که کتاب جهشی به سوی پیشرفت را برای خواندن انتخاب کرده ای، بی شک می خواهی فردایی بهتر از امروز داشته باشی و به تعالی برسی. شاید می خواهی در کسب وکار موفقیتی کسب کنی، سبک سالم تری را در زندگی پیش گیری، دانش خود را بیفزایی، رابطه ای محکم تر با همسر خود داشته باشی، زندگی معنوی خود را تقویت کنی یا به رؤیایی دور، دست بیابی.

ایمان دارم که می توانی. پتانسیلی فراوان درون تو موج می زند. اما آیا در حال حاضر ابزار لازم برای رسیدن به خواسته هایت را داری؟ آیا می دانی چطور در کارهایت به فردی تواناتر تبدیل شوی؟ تواناتر در ارتباط هایت، تواناتر در دستیابی به اهدافت؟ به عنوان یک انسان چطور می توان به خرد و ژرف نگری بیشتری دست پیدا کرد؟ چطور می توان بر موانع فائق آمد؟ آیا باید سخت تر کار کنی، طولانی تر کار کنی یا منتظر از راه رسیدن چیزهایی باشی که تو را به سمت بهتر شدن سوق می دهد؟

پاسخ این است که باید برنامه ای تأثیرگذار و استراتژیک داشته باشی.

بسیاری از مردم در مدرسه زندگی، آموزه های زیادی کسب کرده اند. تجربه های دشوار و سخت به آن ها درس هایی داده تا بتوانند به سوی بهتر شدن و البته گاهی بدتر شدن گام بردارند.

تو رؤیاها، اهداف و انگیزه هایی داری. آیا فکر می کنی که اگر سخت تر تلاش کنی، به طور طبیعی آن ها را به دست می آوری؟ روزی من هم مثل تو فکر می کردم. اما بعد فهمیدم که تعالی و رشد شخصی به خودی خود اتفاق نمی افتد. باید نگاهی استراتژیک نسبت به آن داشته باشیم. باید مسئولیت روند رشد خود را بپذیریم. باید بدانیم که هیچ کس دیگر مسئول زندگی ما نیست. اگر می خواهیم زندگی مان پیشرفت کند، خودمان باید دست به کار شویم.

در کتاب جهشی به سوی پیشرفت تلاش می کنم به تو کمک کنم تا خودت را رشد دهی، طوری که به بهترین شخصی که می توانی باشی، تبدیل شوی. تعالی با اراده قبلی، کلیدی است که همه درها را باز می کند تا تو به بالقوه های درونی خویش دسترسی بیابی. در طول نود روز آینده، گام هایی روشن به روی چشمانت باز می شود تا فردی کارآمدتر با موفقیت های بیشتر شوی. مهم نیست اکنون در کجای جاده تعالی هستی و یا با چه موانعی روبه رو شده ای، مهم این است که این شانس را در اختیار داری تا خودت را از همین امروز به سوی مقصد پیشرفت رهنمون شوی.

چقدر زمان لازم دارد تا کار را شروع کنی؟ کافی است هر روز به طور مداوم تنها پانزده دقیقه برای تعالی آگاهانه خود وقت بگذاری و این پانزده دقیقه را به مدت نود روز ادامه دهی. عبارت تأکیدی مربوط به آن روز را بخوانی و در موردش فکر کنی، درس را یاد بگیری و آن را هضم کنی و با اقدام کردن به جلو برانی.

اگر هر روز و برای سه ماه زمان کافی برای رشد خود اختصاص دهی، به تمامی بالقوه هایت دست می یابی و آن وقت پیشرفت آگاهانه برایت عادت می شود. اینجاست که وقتی به عقب برگردی، از این همه پیشرفت، شگفت زده خواهی شد.
آماده ای؟ پس شروع می کنیم.
صفحات کتاب :
193
کنگره :
‏‫‭HF5386‭/م24ج9 1395‬
دیویی :
‏‫‭650/1
کتابشناسی ملی :
4261921
شابک :
978-964-236-770-2
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه جهشی به سوی پیشرفت