امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,000
نظر شما چیست؟
کتاب صوتی در من زنی زندگی می کند، مجموعه داستان های عاشقانه ی مژده شبان است که توسط نشر تیسا منتشر شده است. نسخه صوتی کتاب در من زنی زندگی می کند، با صدای خود نویسنده، از محصولات انتشارات موج کتاب است.
درباره ی کتاب صوتی در من زنی زندگی می کند

در من زنی زندگی می کند ، که هر شب آرام و مرموز موهایش را می بافد. صبح ها دو فنجان قهوه می ریزد، برای خودش و کسی که نیست.عصرها به گوشه ای خیره می ماند و سیگارش را می بلعد

این ها جملاتی از یکی از داستان های کوتاه، زیبا و عاشقانه ی مژده شبان است. مژده شبان در کتاب صوتی در من زنی زندگی می کند، با بیانی عاشقانه و لطیف، داستان های کوتاهی نوشته است که خواندن هر کدام، می تواند لبخندی را به لبانتان بیاورد. یا باعث شود که روزهای عاشقانه ی خودتان را مرور کنید. این کتاب شامل پنج داستان است و اسم کتاب، در من زنی زندگی می کند برگرفته از اسم یکی از داستان هایش است.

مژده شبان در ابتدای کتابش، در من زنی زندگی می کند، آن را تقدیم کرده است به تمام کسانی که عشق را نوشیده اند. اگر به خواندن داستان ها و قطعات ادبی عاشقانه علاقه دارید، این کتاب را جذاب و خواندنی میابید.

گزیده کتاب:

داستان همیشه از جایی شروع می شود که تعادل به هم می خورد. برای من هیچ چیز به اندازه ی عشق برهم زننده ی تعادل نیست. چنان که عشق می تواند هزاران بار جانم را بگیرد و دوباره زنده ام کند. همین است که عشق را می ستایم. با شنیدن این کتاب به جهان من میایید. جایی که به هیچ جا شبیه نیست.

کتابم متعلق است به تمام خیابان هایی که به یاد تو قدم زده ام.
صفحات کتاب :
70
کنگره :
‏‫‬‭PIR8349‭‬
دیویی :
‏‫‬‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
5822323
شابک :
‫‬‭978-622-223-208-5
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه در من زنی زندگی می کند