امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 31,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
53,000
10%
ت 47,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در اسارت نفرت

کتاب در اسارت نفرت نوشته خانم عطیه سادات صالحیان است توسط انتشارات مهرستان تهیه و تنظیم شده است. روزبه، نوجوانی دوازده ساله است که با برادرش سام که کودکی هشت ساله است و پدر خود همراه می شود تا برای تجارت به حجاز بروند. آن ها در نزدیکی مدینه با راهزنان روبه رو می شوند. پدر کشته شده و روزبه و سام به بردگی گرفته می شوند.

رمان «در اسارت نفرت» درواقع بیانگر فراز و نشیب ها، وقایع دردناک زندگانی روزبه و نحوۀ مواجهۀ او با پیامبر و واقعۀ غدیر است که نویسنده با روایتی دلنشین، ماجراهای نفس گیر و جذابی را که در داستان اتفاق افتاده برای مخاطبان خود به ارمغان می آورد. 

گزیده کتاب در اسارت نفرت

دست هایشان را با طناب بسته بودند و آن ها را با خود می کشیدند. حرارت آفتاب سوزان بر سرشان می ریخت. چشم های سیاهش را ریز کرد تا شاید در آن بیابان بی آب وعلف، روستایی یا استراحتگاهی ببیند؛ امّا جز ریگ های داغ و خارهای سرگردان، چیزی ندید. معلوم نبود این آدمکش ها تا کجا می خواهند آن ها را به دنبال خود بکشند. نگاهی به سام انداخت. هر چند قدمی که برمی داشت، پایش به سنگی می خورد و تعادلش را برهم می زد. مچ دست های ظریفش از شدّت کشش طناب، سرخ شده بود. لب های بی رنگ ورویش چاک برداشته بود.

صفحات کتاب :
126
کنگره :
‫‭PIR۸۳۵۰
دیویی :
‫‭۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
۸۵۱۸۶۴۹
شابک :
‏‬‭9786227763119 ‬‬‬
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه در اسارت نفرت