خلاصه کتاب پروژه شادی

چرا من یکسال تلاش کردم هر روز صبح بهتر باشم

امتیاز
5 / 5.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟

معرفی نانو کتاب پروژه خوشحالی

نانو کتاب پروژه خوشحالی (چرا من یکسال تلاش کردم هر روز صبح بهتر باشم) توسط گریچن روبین نوشته شده است. خوشحالی چیست و چگونه می‌توانیم زندگی شادتری داشته‌ باشیم؟ گریچِن روبین، به این سوال برخورد، چون، با این وجود که همه مقدمات یک زندگی شاد، مثل یک خانواده سالم، شغل خوب و پول کافی برای روز مبادا را برای خود فراهم کرده بود، معمولا غمگین بود. او در طول سالی که روی «پروژه خوشحالی» کار می‌کرد، درباره روش‌ها و نظریه‌های مختلف برای شادتر بودن مطالعه کرد و سعی کرد با کمک آن ها شادتر باشد.

گریچن روبین (Gretchen Rubin)، حقوق خوانده بود، اما تصمیم گرفت نویسنده شود. او به لطف وبلاگش، به نام پروژه شادی، وبلاگ‌نویس مشهوری شد. علاوه‌ بر این، زندگینامه‌های وینستون چرچیل و جان اف. کندی و همچنین تعدادی از پرفروش‌ترین کتاب‌های توسعه فردی را نوشته است.

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.


کتاب های مشابه نانو کتاب پروژه خوشحالی