نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بانوی تاثیرگذار

کتاب بانوی تاثیرگذار نوشته نانسی سولومون توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. اگر به خودتان علاقه دارید، این کتاب را بخرید، بخوانید، فکر کنید و اجرا کنید! نانسی سولومون، پیش‌گامی است که به شما الهام می‌بخشد تا مشکلات را حل کنید، برای چالش‌ها و پیروزی‌های زندگی راهنمایی شده و یک مسیر قدرتمند برای زندگی ایجاد کنید، در حالی که الهام‌بخشی، طنزآمیزی و صراحت لهجه را در بیان خود دارد!

کتاب بانوی تاثیرگذار یک کتاب جدی که مستقیما باورهای زنان نسبت به خودشان را به چالش می‌کشد؛ یعنی همان باورهایی که آن‌ها را عقب نگه می‌دارد. اگر آماده‌ی پیشتازی از درون هستید، پس آمادگی تاثیرگذاری را هم خواهید داشت!» این کتاب، درباره‌ی زن بودن است، موهبت ما، استعدادهای ما، نقاط قوت، عقل ما، طنز ما، لطافت ما، اشتیاق ما، حقیقت ما و حتی دروغ‌هایی که در مورد خودمان می‌گوییم.

وقتی وانمود می‌کنیم که شگفت‌انگیز نیستیم، درحالی‌که واقعا هستیم. یکی از مهم‌ترین پیام‌های این کتاب این است: تاثیر شما، فقط یکی از چیزهایی است که کلا و کاملا کنترل می‌کنید. کسی که در نهایت مسئولیت زندگی و تأثیرش را بر عهده دارد، در حال حاضر در صندلی شما نشسته است (که شما خواهید بود). ارتقایی که در شما تاثیری نتاباند، انعکاس‌های تاثیرتان را هم پس می‌گیرد. شهرتی که دارید، تاثیرتان را بیش‌تر نمایان می‌سازد. از این، ایده بگیرید.

ما پرمشغله‌تر از همیشه هستیم. هر روز، باید بیش‌تر کار کنیم و زمان کم‌تری هم داریم. اکثر ما نیازی به بررسی یک‌بار بیش‌تر در لیست کارهای ‌ثابت نداریم: گران‌باری، پرکاری و آشفته‌حالی، خیلی آسان شده است.

نانسی سولومون این کتاب را با ذکر همه‌ی این‌ها، نوشته‌ است برای هماهنگی با سبک زندگی شما، اکثر مطالب کتاب سه تا ده صفحه‌ای در قسمت‌هایی کوتاه شده‌اند که هم بیش‌تر تعالی‌بخش باشند، و هم اتلاف وقت نکند. به این ترتیب، می‌توانید آن را قسمت به قسمت و یا انتخابی بخوانید.

گزیده کتاب بانوی تاثیرگذار

چیزی که در طول زمان و سیاست ظهور پیدا کرده، چگونگی ادراک و مشاهده‌ی خودمان می‌باشد. واقعیت ما در ارتباط با قدرت‌مان تغییر می‌یابد، چرا که ادراک و دید ما مورد تغییر قرار می‌گیرد. این، همان ادراکی است که روی زندگی ما، و روی زندگی افرادی که ما با آن‌ها ارتباط داریم، تاثیر می‌گذارد. ادراک ما، تغییر می‌کند چرا که برای بهبود درد برای ادامه‌ی بحث بر علیه خودمان، به این کار نیازمند هستیم.

این موضوع چه معنایی برای ما دارد؟ این معنا را دارد که ما اکنون می‌توانیم به جای این‌که رای بر علیه جنسیت خودمان بدهیم، به خودمان رای داده باشیم. ما می‌توانیم تمام انرژی خودمان را برای عقب ماندن، پنهان کردن خشم، کاهش غیظ، و یا پنهان کردن تلفات خودمان به کار ببریم و این انرژی را در راه خوبی استفاده کنیم. می‌توانیم از انرژی خودمان برای کسب اختیار و اجازه بهره‌گیری نماییم.

صفحات کتاب :
۲۹۷
کنگره :
BF۶۹۷/۵
دیویی :
‫‬‮‭۱۵۸/۱۰۸۲
کتابشناسی ملی :
۵۷۲۱۷۰۵
شابک :
978-600-6524-61-0
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
3000000

کتاب های مشابه بانوی تاثیر گذار