امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 59,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آنچه زوج های باهوش می دانند

کتاب آنچه زوج های باهوش می دانند اثر پاتریشیا کووالت توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

 اگر شما ازدواج کرده‌اید، شما و شریک زندگی‌تان هردو می‌توانید پا در این سفر بگذارید. اگر هر دوی شما از هوش عاطفی استفاده کنید، از نتیجه کار شگفت‌زده خواهید شد. اگر شما مجرد هستید، این کتاب به شما امید جهت داشتن یک رابطه موفق در آینده را می‌دهد.

تعداد بی‌شماری از برنامه‌های آموزشی برای کمک به پرورش هوش عاطفی در دسترس شما می‌باشد. این هوش عاطفی به کار یا زندگی علمی شما می‌پردازد.
اما تعداد بسیار اندکی از آموزش‌ها به نقش پرورش هوش عاطفی در زندگی شخصی می‌پردازد. تکنیک‌ها و تمرین‌های مخصوصی در این رابطه در کتاب آنچه زوج های باهوش می دانند گنجانده شده است. 

گزیده کتاب آنچه زوج های باهوش می دانند

هم مرد و هم زن، هر دو به نوعی از رابطه بهره می‌برند. مردها بر خلاف زن‌ها، ازدواج را دلیل اصلی خوشبختیِ خود نمی‌دانند، گرچه این موضوع در حال تغییر است.

معیار رضایت مردها بیشتر بر روی فعالیت‌های خارج از منزل و شغل‌شان متمرکز است. در مقایسه، گرچه امروزه اکثر زنانْ خارج از منزل کار می‌کنند، برای آنها رضایت از روابط با دوستان و خانواده به نسبت کارشان ارجحیت دارد. به طور کلی، زنان بیش از مردان نسبت به نیازهای عاطفی شخصی و احساسی خود آگاهی دارند، مردان کمتر در رفعِ رضایت نیازهای روحی خود و یا نیازهای عاطفیِ همسر خود موفق هستند.  

حوزه هوش عاطفی مثل یک معدن طلای مجازی می‌ماند که به روابط عاشقانه میان بزرگ‌سالان می‌پردازد.
شما ممکن هست متوجه شده باشید که چیزی در این رابطه اشتباه پیش می‌رود. و یا ممکن است شما مدعی باشید که "ما نمی‌توانیم با یکدیگر رابطه برقرار کنیم"، "ما همیشه با هم درحال جنگ و جدال هستیم"، "ما همدیگر را درک نمی‌کنیم"، "ما با یکدیگر بسیار متفاوت هستیم".

صفحات کتاب :
286
کنگره :
HQ۷۳۴
دیویی :
‏‫‬‭‬‭۱۵۸/۲۴
کتابشناسی ملی :
۷۳۴۰۳۱۷
شابک :
‫‭978-622-7402-35-3‬‬
سال نشر :
1399
قیمت نسخه چاپی :
3000000

کتاب های مشابه آنچه زوج های باهوش می دانند