من دیگر ما جلد ششم pdf و چاپی

بازی روی ابر خیال و کودکی های رو به زوال

امتیاز
5 / 3.7
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 36,000
خرید چاپی
72,000
14%
ت 61,920

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

من دیگر ما جلد ششم، نوشته محسن عباسی ولدی با عنوان بازی روی ابر خیال و کودکی های رو به زوال می باشد و موضوع آن نقش بازی های رایانه ای در تربیت فرزند است. این کتاب در رده‌بندی کتابها جزو دسته تعلیم و تربیت (علوم اجتماعی) و روان شناسی کودک و نوجوان قرار دارد و انتشارات آیین فطرت آن را به چاپ رسانده است.

معرفی من دیگر ما جلد ششم

مجموعه من دیگر ما تلاش می کند با تکیه بر مبانی دینی، مهارت های تربیت فرزند در دنیای امروز را با قلمی ساده و روان به پدران و مادران آموزش دهد. این مجموعه در جلد های مختلف با عناوین زیبا به دل مشغولی های والدین و مسائل پرکاربرد و روزمره تربیت فرزند می پردازد.در جلد ششم و هفتم به طور اختصاصی به نقش بازی های رایانه ای در تربیت فرزند پرداخته است.
کتاب بازی روی ابر خیال و کودکی های رو به زوال به موضوع مهم و فراگیر دنیای امروزه و عصر دیجیتال پرداخته است، کودکان و نوجوانانی که بخش قابل توجهی از ساعت های عمرشان را در فضای مهیج و جذاب بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف در کامپیوتر و موبایل می‌گذرانند و طبیعی است که استفاده از بازی های رایانه ای آثار مثبت و منفی خاص خود را در روح و روان فرزندان باقی می‌گذارد. یکی از مهم ترین موضوعات این کتاب تغییراتی است که بازی های رایانه ای در مفاهیم اساسی دنیای امروزه ایجاد می‌کنند، مانند: موفقیت و شکست، شادی و غم، سختی و آسانی، دوستی و دشمنی و...

خلاصه من دیگر ما جلد ششم

جلد ششم من دیگر ما در صدد آن است، تا به مخاطب خود بگوید: تغییر در مفاهیم کلیدی چون موفقیت و‌شکست و... چه اتفاقی را در تربیت فرزندان رقم خواهد زد.این کتاب در دو بخش اصلی تنظیم و بخش دوم آن در دو فصل ارائه شده است.
فصل اول: این تاج پادشاهی برای عقل است یا خیال؟ این فصل دوازده گفتار دارد.
فصل دوم: به هوش، چشم هایمان را می‌شویند. در این فصل به بررسی مقوله خدا، انسان و دین و معاد و شخصیت های مقدس پرداخته و همچنین از تغییر نگرشی که بازی های رایانه ای وارداتی برای کاربران خود در این مباحث مهم ایجاد می کنند، صحبت به میان آورده است. در قسمتی از همین بخش این چنین اشاره شده؛ در این بازی ها که بیشتر نمایش جانفشانی های سربازان آمریکایی است، تروریست ها با شکل و شمایل ظاهری مسلمانان به تصویر کشیده شده اند و از نمادها و اماکن مذهبی مسلمانان و به ویژه نام پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد مصطفی (ص) استفاده شده است. به طور مثال در نسخه دوم بازی«مأمور۴۷» شما باید دو تن از تروریست ها را به قتل برسانید که نام آن ها «احمد ظاهر» و «محمد امین» است. انتخاب این نام ها و تروریست بودن آن ها در این بازی اصلا تصادفی نیست و از اهداف شوم سازندگان این بازی ها برای تاثیر بر روح و روان فرزندان این مرز و بوم پرده برمی‌دارد.

مجموعه من دیگر ما

نویسنده درباره انتخاب این نام برای مجموعه کتابش چنین گفته است: زمانی که نام کتاب من دیگر ما را انتخاب می کردم، در این اندیشه بودم که به مخاطبم بگویم بچه را تافته ای جدا بافته از خویش ندانید. تا زمانی که بچه در نگاه شما موجودی جدا از شما تعریف می شود انگیزه ای کافی برای تربیت او نخواهید داشت. اما زمانی که بچه را خودتان دانستید زمان گذاشتن برای او را زمان گذاشتن برای خویش و پرورش او را پرورش خودتان می دانید.
 این مجموعه به لطف قلم جذاب و خواندنی نویسنده از مدل تئوریک و کسالت بار بودن اکثر کتب تربیتی به دور است. در هر بخش از این مجموعه بعد از بیان موضوع و توضیح آن، با ذکر مثال ها و داستان واره هایی تلاش میکند و شیوه اجرای این موضوعات تربیتی را نیز آموزش دهد و به نوعی با ملموس کردن مباحث تربیتی، راه گشایی در عرصه تربیت بوده و این از نقاط قوت و جذابیت های مجموعه من دیگر ما می باشد. علاوه بر این نویسنده تصاویری هم به کتاب افزوده که به رساتر شدن مطالب کمک میکند.

من دیگر ما جلد ششم pdf

نسخه pdf من دیگر ما جلد ششم به صورت نسخه الکترونیکی و پی دی اف در نرم افزار کتابخوان فراکتاب قابل خریداری و مطالعه می باشد. توجه فرمایید که فایل کتابهای خریداری شده به صورت جداگانه قابل دانلود نبوده و تنها در نرم افزار کتابخوان فراکتاب قابل استفاده می باشند.

برشی از متن کتاب من دیگر ما جلد ششم

اگر کاری نکند و یک جا بنشیند، همان کودک تودل برو است که وقتی لبخند می زند، احساس می کنی با هر لحظه لبخندش می‌شود یک روز شادی کرد، اما وقتی همنشین و هم سخنت می شود ورق بر می گردد. دیگر در مقابلت یک کودک نمی‌بینی، کسی را می بینی که از بزرگی فقط قد و قامتش را ندارد. چیزهایی می‌داند که بزرگترها وقتی کوچک بوده‌اند، حتی از ذهنشان عبور هم نمی کرد به قدری در بازی هایی که هدیه پدر و مادرش بوده!! نقش های جور و ناجور دیده و به اندازه ای خیالات هپروتی به جانش تزریق شده که دیگر صفای دوران کودکی را ندارد. او دیگر یک کودک نیست!

دانلود کتاب من دیگر ما جلد ششم

در فراکتاب علاوه بر امکان خرید کتاب من دیگر ما جلد ششم در قالب چاپی امکان دانلود نسخه الکترونیک این کتاب نیز فراهم شده است.

دانلود کتاب من دیگر ما جلد ششم مشخصات من دیگر ما جلد ششم را در جدول زیر می‌بینید.

مشخصات
ناشر: آیین فطرت
نویسنده: محسن عباسی ولدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 283
موضوع: تربیت فرزندان
قالب:
pdf اختصاصی و چاپی با تخفیف ویژه
صفحات کتاب :
283
کنگره :
‏‫‬‭BP۲۵۳/۴‏‫‭‬‮‭/ع۲۲م۸ ج.۶ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭۲۹۷/۶۴۴
کتابشناسی ملی :
4700927
شابک :
978-600-8031-06-2
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه من دیگر ما جلد ششم