امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تاثیر جنگ ۲۰۰۶ لبنان و آینده آن

کتاب تاثیر جنگ ۲۰۰۶ لبنان و آینده آن؛ مستندی آشکار از جنایات صهیونیست‌ها و حامیان این رژیم نامشروع در مقابل حزب‌الله لبنان است، که با مقاومت و ایستادگی حزب‌الله روبرو می‌شود.

با مطالعه این کتاب و با آگاه سازی افکار اطرافیان خود گامی به سوی حق علیه باطل بردارید که این خود نوعی جهاد است. امید به روزی که این غده سرطانی و هم پیمانانش نیست و نابود گردند،ان‌شاءالله. این نوشتار که توسط استفن بایدل و جفری فریدمن تهیه گردیده است؛ به بررسی کامل نبرد 2006 حزب‌الله می‌پردازد.

در کتاب تاثیر جنگ ۲۰۰۶ لبنان و آینده آن به مدارک و شواهدی اشاره می‌شود که از 36 مصاحبه‌ی مهم با مقامات و نظامیان صهیونیستی (اسرائیلی) تهیه شده و همچنین به همراه نتیجه‌گیری‌های به دست آمده از رزم حزب‌الله و نیز یافته‌هایی در مورد نیات راهبرد کلان این نبرد بیان شده است.

گزیده کتاب تاثیر جنگ ۲۰۰۶ لبنان و آینده آن

رهنمودهایی برای سیاست نظامی و دفاعی

مباحث مربوط به ماهیت جنگ‌های آینده، بیشتر مسایل طرح‌ریزی دفاعی آمریکا را از تصمیم‌گیری در مورد ساختار نیرو تا تخصیص منابع، نوسازی نیرو، دکترین‌های مشترک، تحول نیرو و نیز کاربرد نیرو را شامل می‌شود. این مباحث به شدت تحت تأثیر تفسیرهای تجارب رزمی اخیر نیروهای خودی و دیگران قرار دارد. در این زمینه، رویدادهای خاورمیانه تأثیرات ویژه داشته است.

به عنوان مثال، تأثیرات اولیه میزان دقیق مرگباری سلاح‌های ضد تانک در جنگ اکتبر 1973 انگیزه‌ای قوی به یکی از کامل‌ترین تجدید نظرهای دکترینی جنگ سرد آمریکا در دیدگاه دفاع عامل نیروی زمینی داده است. شرح کارایی ارتش صهیونیستی در به کارگیری فناوری نبرد هوایی در جنگ 1982 با سوریه، آثار خود را در تکامل مباحث دیدگاه انقلاب در امور نظامی آمریکا ثابت کرد.

شابک :
978-964-452-304-5
سال نشر :
1389
صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫‬‭DS۸۷/۶۵‏‏‫‬‭/ب۹ت۲ ۱۳۸۹
دیویی :
۹۵۶/۹۲۰۴۴
کتابشناسی ملی :
‎۲‎۲‎۶‎۱‎۹‎۳‎۶

کتاب های مشابه تاثیر جنگ ۲۰۰۶ لبنان و آینده آن