دانلود و خرید کتاب جای من اینجاست

مستند روایی از زندگی شهید حاح سیدحمید تقوی فر

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 23,000
خرید چاپی
33,000
10%
ت 29,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جای من اینجاست

کتاب جای من اینجاست؛ یک مستند روایی از زندگی شهید حاج سیدحمید تقوی فر که در سال ۱۳۹۳ به دست داعش شهید شد. این کتاب به قلم فریبا انیسی نوشته شده است.
فریبا انیسی در کتاب جای من اینجاست، داستان زندگی و فعالیت‌های شهید تقوی‌فر را به صورت یک مستند روایی نوشته است.

 

درباره کتاب جای من اینجاست

 

سید حمید تقوی‌فر در سال ۱۳۳۸ در اهواز متولد شد. او در سال‌های جنگ بین ایران و عراق از فرماندهان سپاه پاسداران بوده است و بعد از اتمام جنگ نیز، فرماندهی قرارگاه رمضان را برعهده داشته است.

 شهید تقوی‌فر در سال ۱۳۹۳ در نزدیکی شهر سامرا از پهلو مورد اصابت قرار گرفت و شهید شد. فریبا انیسی در کتاب جای من اینجاست زندگی شهید حمید تقوی‌فر را از دوران کودکی، تا بزرگسالی و شهادت نوشته است. او اطلاعات کتاب جای من اینجاست را در مصاحبه‌ای که با ایشان داشت، به دست آورد و بعد از تایید نهایی خانواده‌ی او و سرداران سپاه، کتاب را منتشر کرد. 

 

بخشی از متن کتاب جای من اینجاست

 

حمید و خسرو با هم نقشه کشیدند از کلانتری نزدیک خانه خاله چند سلاح بردارند که موفق نشدند. حمید به مسائل روز، اوضاع مملکت و مردم آگاه بود و این روزها نسبت به این مسائل حساس‌تر شده بود. صدای انقلاب که بلند شد، کمتر سرکار می‌رفت و بیشتر در تظاهرات‌ها و راهپیمایی‌ها شرکت می‌کرد.

 راهپیمایی‌ها از مرکز شهر، چهارراه پهلوی شروع می شد. مقر پلیس و مرکز جنگ و گریزها آنجا بود. مادرش روبه خیر، در جریان این مسائل نبود، اما اهالی روستا که حمید را در تظاهرات دیده بودند، خبر آوردند که؛ مگر پسرتان را نمی‌خواهید؟! چرا جلویش را نمی‌گیرید؟ می‌زنند می‌کشندش... و مادر و پدرش در حد تذکر به او می‌گفتند، حمیدجان مواظب باش کار ندهی دست خودت... .

 

دانلود و خرید کتاب جای من اینجاست (چاپی و pdf)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان تهیه کتاب pdf جای من اینجاست و کتاب چاپی جای من اینجاست فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2  حالت خریداری کنید.

صفحات کتاب :
288
کنگره :
‏‫‬‭PIR7962‭‬
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
6029797
شابک :
‫‬‭978-600-330434-5‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه جای من اینجاست