کتاب با خدا همه چیز ممکن است (نسخه pdf و چاپی)

10 قانون آسمانی برای برکت و فراوانی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 33,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب با خدا همه چیز ممکن است

کتاب با خدا همه چیز ممکن است، به عنوان یک اثر اثر الهام بخش، با الهام از قوانین طبیعت، به شما می گوید که چگونه زندگی خود را سرشار از برکت، فراوانی و آرامش کنید.
درواقع شناختن، رعایت و زندگی کردن این قوانین می تواند به رشد و پیشرفت مان  کمک بسیار زیادی کند و هم از طرفی آرامش و نشاط مان را روز افزون سازد.

طبق بینش کتاب با خدا همه چیز ممکن است از سید مجتبی حورائی، طبیعت باید همچون یک آموزگار بزرگ نگاه کنیم و از آموزه های آن الهام بگیریم تا زندگی مان را سرشار از کامیابی و برکت سازیم.

دانلود کتاب با خدا همه چیز ممکن است

گزیده ای از کتاب با خدا همه چیز ممکن است

آپارتمانی نقلی را در نظر بگیریدکه پر از وسیله است، به حدی که خودمان هم به سختی می توانیم در آن حرکت کنیم. حالا برای این کاشانه کوچک ، طی اقدامی خردمندانه سفارش یک دست مبلمان هشت نفره داده ایم!
کامیون مبل ها را آورده و مقابل ساختمان خالی کرده است. کارگر ها هم مبل ها را به دوش گرفته اند که به داخل بیاورند، اما ما که برای مبل ها جا نداریم!
باید برای مبل ها جای خالی باز کنیم. با داد و فریاد هم کاری از پیش نمی رود و فایده ای ندارد. نهیب بزنیم: « آهای، پس چرا مبل ها را نمی آورید تو؟!»

باید سریع دست به کار شویم (کاش قبل از سفارش دست به کار می شدیم) و صندلی های قبلی را به انباری انتقال دهیم و برخی خررده ریز ها را مرتب و جمع و جور کنیم.
دقیقا به اندازه فضایی که خالی می کنیم می توانیم مبل ها را به داخل بیاوریم و در منزل جای دهیم. هر چه این فضای خالی که تدارک می بینیم بیشتر و بزرگتر باشد، تعداد بیشتری از این مبل ها را جای می دهیم.

گاهی ما انسان ها توقعات عجیبی داریم. اغلب ما قبل از اینکه زندگی و درون مان را خالی کنیم، انتظار جذب داریم. می خواهیم همه موهبت های الهی به سویمان سرازیر شود، دعا ها و خواسته هایمان اجابت شودو تمام مشکلات و گره های زندگی مان به لطف و عنایت الهی گشوده شود، بدون آنکه به طور جدی برای ایجاد خلأ اقدامی کنیم.

 

استقبال از کتاب با خدا همه چیز ممکن است

شایان ذکر است که کتاب با خدا همه چیز ممکن است با کتاب قبلی استاد حورایی (م.حورایی) که با عنوان همه چیز با خدا ممکن است ۳۱ بار تجدید چاپ شده و بسیار متفاوت است.

 

صفحات کتاب :
112
کنگره :
BF637‭‬‭‬
دیویی :
‏‫‬‮‭158/1
کتابشناسی ملی :
6055234
شابک :
978-600-340246-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه با خدا همه چیز ممکن است