امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟
آقای دکتر علیرضا زواره در کتاب یادداشت های انقلابی یک روستایی از خاطرات مبارزاتی خود می گویند:

بعضی آدم ها مثل خود انقلابند. انقلابی که در تنهایی و مظلومیت آغاز شد، از همه طرف به محاصره درآمد، بارها و بارها به زمین کوبیده شد، اما نا امید نگردید. دست به زانوی خود گرفت، برخاست. خیلی زود به رشد و بالندگی رسید و امروز در چهلمین سال تولد خود به چنان قدرتی رسیده که چشم ابرقدرت ها را خیره کرده است.

بچه های انقلاب هم مثل خود انقلاب بودند. غالبا بچه های مستضعف روستا و یا جنوب شهر. زمانی زیر یوق خان ها و سرمایه دارها له می شدند. جرقه امیدی که حضرت امام (ره) در دل هایشان کاشت، چنان جرات و جسارتی به آنها داد که درفش ها را با مشت و تانک ها را با تن پاسخ داده در برابر ابرقدرت ها مقاومت کردند.

دکتر علیرضا زواره یکی از آن مردان مقاوم انقلابی است که سیر حرکت اعتقادی خود را از روستا شروع کرد، فراز و نشیب سخت انقلاب، جهاد سازندگی، دفاع مقدس، لبنان، سنگرهای سازندگی بعد از جنگ، تا کرسی استادی دانشگاه را طی کرد و امروز که در دوران میان سالی، جراحت های ناشی از دوران دفاع او را شکسته تر از سن واقعی اش نشان می دهد، همچنان شور و نشاط و طهارت بجا مانده از دهه شصت در او موج می زند.

کتاب یادداشت های انقلابی یک روستایی (جلد دوم) ماحصل یک دوره طولانی مدت یادداشت نویسی این کهنه مرد انقلابی و جهادی است که شما را با تاریخ و وقایع چهار دهه از انقلاب آشنا می کند.
صفحات کتاب :
200
کنگره :
‏‫‭DSR1628‏‫‭/ز85ی2 1396
دیویی :
955/0843
کتابشناسی ملی :
4030454
شابک :
‫‭978-600-7365-24-3
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه یادداشت های انقلابی یک روستایی (جلد دوم)