امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,250

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عاشقانه ‏ترین روزهای دنیا

کتاب عاشقانه ترین روزهای دنیا به قلم مجتبی مجرد بر اساس اسناد تاریخی داستان زندگی حضرت خدیجه (س) اولین بانوی جهان اسلام را روایت می کند. این داستان حاصل چهار سال تلاش نویسنده است. این کتاب از آن دسته کتاب های است که خواندنش الهام بخش و مایه آرامش است و تلاش نویسنده را در شناخت این بانوی بزرگوار می توان در استفاده از منابع تاریخی پی برد.

کسانی که علاقمند به داستان های دینی مبتنی بر مطالب مستند و منابع معتبر هستند، این کتاب جهت شناخت این بانوی بزرگوار معرفی می شود.

منابع استفاده شده از منابع تاریخی کهن مثل السیره النبویه و طبقات الکبری، تاریخ یعقوبی و … است که مهارت نویسنده را در استفاده از منابع تاریخی و ارائه تحلیلی از اسناد را نشان می دهد. در پایان کتاب عاشقانه ترین روزهای دنیا در منابع تحلیلی روایت ها و منابع آن به صورت دقیق مشخص شده است.

گزیده کتاب عاشقانه ترین روزهای دنیا

عده اندکی دچار تردید شده بودند، با خود می گفتند: « اگر خدای محمد، چنان که او می گوید، قادر و تواناست، پس چرا حال ما را می بیند و کاری نمی کند؟ اصلا چرا ما باید این همه بدبختی و بیچارگی را تحمل کنیم؟ اگر قرار باشد هم بت ها ما را فقیر نگه دارند و هم خدای محمد، پس فرق آن ها چیست؟ » زنان نیز از این تردید ها برکنار نبودند.

روزی یکی دو تن از آنان به خانه حقیر و ساده خدیجه آمدند سفره دلشان را باز کردند. خدیجه، که گذشت روزگار و مصائب زمانه سیاهی گیسوانش را همچون سپیدی دلش کرده بود، تبسمی کرد و نفس عمیق کشید.

شابک :
978-600-03-2801-6‬‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
133
کنگره :
PIR8361‭‬ ‭/ج4‏‫‬‮‭ع2 1397
دیویی :
8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
5363230

کتاب های مشابه عاشقانه ‏ترین روزهای دنیا