امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تاثیر مجازات در پیشگیری از جرم

کتاب تاثیر مجازات در پیشگیری از جرم نوشته محمدرضا سلطانی است که توسط انتشارات قانون یار منتشر شده است. نشر «قانون یار» به صورت تخصصی در زمینه انتشار کتاب های آموزشی و کمک آموزشی رشته های حقوق و علوم سیاسی فعالیت می کند.

کتاب تأثیر مجازات در پیشگیری از جرم از این مجموعه می تواند برای دانشجویان، داوطلبان آزمون های حقوقی و علاقه مندان به مباحث این رشته مفید باشد.

گزیده کتاب تاثیر مجازات در پیشگیری از جرم

اجرای عدالت کیفری موضوعی است که از ابتدای خلقت ذهن انسان ها را به خود مشغول کرده است که در طول تاریخ حقوق کیفری با برداشت ها و واکنش های مختلف روبرو بوده است. در عمر مقطعی از زمان، مفاهیم جرم و مجازات با تغییرات اساسی روبرو شده است و شکل گیری آن از مبنای مجازات ها تاثیر پذیر بوده است. 

حامیان عدالت که در هر برهه ای از زمان با تحمیل شدیدترین مجازات ها بر مجرمان به گمان خود در پی اجرای عدالت بوده اند، بیشترین ظلم ها و خفت ها را بر این آسیب دیدگان اجتماعی و مجرمانی که شاید سهمی در عمل مجرمانه نداشته اند روا داشته اند. اما در این هیاهوی بی عدالتی ها انسان های آزاد اندیشی بوده اند که طاقت تحمل این ستم ها را نداشته و در صدد پیدا نمودن راه حل انسانی تری بر آمده اند. 

صفحات کتاب :
179
کنگره :
‏‫HV9960‭/‮الف‬9‏‫‭س8 1397
دیویی :
‏‫‭364/40955
کتابشناسی ملی :
5214579
شابک :
978-622-6055-53-6
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه تاثیر مجازات در پیشگیری از جرم