کتاب پنجره های همیشه باز pdf

گزیده اشعار دفاع مقدس شهرستان لارستان فارس

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پنجره های همیشه باز

کتاب پنجره های همیشه باز اثر خلیل رویینا توسط انتشارات صریر منتشر شده است. این اثر گزیده اشعار دفاع مقدس شهرستان لارستان فارس می باشد.

در دنیای پرفتنه امروز که عصر انفجار اطلاعات لقب گرفته است و در زمانه ای که مرزها ی جغرافیایی، معنا و مفهوم پیشین خود را در ساختار جدیدی از معرفت و تحول مبنایی در حیات بشری، رفته رفته از دست می دهند و اقتدار ملی هر کشور در بعد فرهنگی آن جلوه و ظهور می یابد، پاسداری از ارزش های فرهنگی، رویکردی واقع بینانه و استراتژیک خواهد بود.

 چنین است که هر ندایی از رهایی و هر پرچمی از آزادگی در گستره گیتی، مورد هجوم طوفان های زهرآگین اتحادیه جهانی زر و زور و تزویر قرار می گیرد در این میان، رسالت همه آنانی که به عدالت، آزادی و رهایی می اندیشند و به آرمان بزرگ پیامبران ایمان دارند، آن است که از فرهنگ ایستادگی و وارستگی در این تهاجم بی حساب با هر وسیله ممکن صیانت و پاسدار ی کنند درخشان ترین و فروزان ترین ستاره آسمان فرهنگ رهایی، مشعل پرفروغ فرهنگ شهادت است تکریم و تعظیم شهیدان، تالشی مقدس است در برافراشتن پرچم های سرخ استقالل و آزادی بشریت، از یوغ ذلت و اسارت و گام بلندی است در راستای احیای ارزش های مکتب توحید و عدالت؛ زیرا که، «شهادت، مرگ در راه ارزش هاست» و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافراز ی یک ملت، جاودانه می درخشد.

شهید، زیباترین زخم بر پیکر هستی و «شهادت» زیباترین غزلی است که  از لب های سرخ حقیقت می تراود.  شهادت بیدار ی را معنا می کند و بینایی را شفاف می سازد.

بخشی از متن کتاب پنجره های همیشه باز

 طوفان چو بیاید آن چه خواهد بشود

حال گل و برگ و شاخه ها بد بشود

 اما بخورد سرش همیشه بر سنگ

از باغ تو سروناز اگر رد بشود

کتابشناسی ملی :
7336401
شابک :
978-600-331-881-6
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
74
کنگره :
‏‫‬‮‭PIR4190‏
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬1/6208‬‬

کتاب های مشابه پنجره های همیشه باز