امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بلور، دخت ایرانی (جلد اول)

کتاب بلور، دخت ایرانی (جلد اول) نوشته مهیار رساطلب توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. تاریخ معاصر ایران عرصهٔ رویدادهایی بس شگفت و تکان‌دهنده بوده است. در این میان، خصوصاً عهد قاجار، بیش از هر برههٔ دیگری نام بزرگ و رخدادهای دگرگون‌کننده به چشم دیده. داستان کتاب در ایران قدیم و زمان احمدشاه قاجار روایت می‌شود.

زمانی که روستاها توسط خان‌ها و کدخداها اداره می‌شد و کشور زیر سلطه روس‌ها بود. داستان از روزی آغاز می‌شود که کار برداشت پنبه‌ها آغاز شده است. شخصیت اصلی داستان که پسر پیشکار ارباب است همراه پدر به کار کشت پنبه در زمین اربابی مشغول است. او آرزو می‌کند که بتواند همراه پدرش برای فروختن پنبه‌ها به بازار برود. بی‌خبر از اینکه تحقق این آرزو با خود وقایعی بزرگ را به همراه خواهد داشت.

گزیده کتاب بلور، دخت ایرانی (جلد اول) 

ارسلان همان طور که می خندید گفت؛ چه می گویم؟ اینکه معما نیست حسن، خیلی هم ساده، فقط کافیست که به ارباب گوشزد کنم که وضعیت امسال با € سال های گذشته فرق دارد و احتمال دارد که این بار تمام بارش را روس ها به تا€راج ببرند.

 اتفاق امشب هم خودش گواه سخنان من است. درست است که اربا€ب حساب یک قران، یک قران محصولاتش را چرتکه می اندازد، ولی با €هوش هم هست، می داند که اگر از سود، ضرر کند به مراتب بهتر از آن است که همه اش را یکجا از کف بدهد.

صفحات کتاب :
496
کنگره :
‏‫‬‭PIR8345
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7399766
شابک :
978-622-7576-83-2
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه بلور، دخت ایرانی (جلد اول)