امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 26,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سلفژ موسیقی ایرانی

کتاب سلفژ موسیقی ایرانی از اصول ابتدایی و مقدماتی سلفژ ایرانی شروع می شود و با مهندسی پله پله تا مطالب تخصصی سلفژ ادامه پیدا می کند به همین دلیل کتاب حاضر مناسب برای تمامی هنرجویان موسیقی اعم از هنرجویان هنرستان ها دانشگاه ها و آموزشگاهای آزاد اسلامی می باشد.

کتاب سلفژ موسیقی ایرانی، مبتنی بودن محتوی ملودی ها بر اساس روند جملات ردیف موسیقی ایرانی بوده که کمک خواهد کرد تا هنرجویان ملودی ها را روان تر و سلیس تر سرایش کند همچنین ساختار پیشرفت دروس بر اساس دانگ های موسیقی ایرانی بوده که به مرور در طی دروس مختلف دانگ های هر مقام کامل می شوند.

درباره نویسنده کتاب سلفژ موسیقی ایرانی

نستوه رمضانی، نوازنده توانای تار و سه تار، در سال ۱۳۵۸ به دنیا آمد. او از سال ۱۳۷۰ نواختن تار و سه تار را نزد استادانی چون علی بدخشان، بهروز همتی، هوشنگ ظریف و شهرام میرجلالی فراگرفت. نواختن عود را نزد محمدرضا ابراهیمی یاد گرفت و برای آموزش سلفژ، تئوری موسیقی و اصول آهنگسازی، به امیرحسین اسلامی مراجعه کرد.

نستوه رمضانی با گروه‌های موسیقی بسیاری همچون هم آوا ، نیما، ارکستر موسیقی ملی جاویدان، ارکستر موسیقی مجلسی صبا، گروه های موسیقی خورشید همکاری کرده است و اجراهای بسیاری در تهران و دیگر شهرهای ایران داشته است. همچنین در سال ۲۰۰۶ در کاخ ورسای فرانسه و قصر یونسکوی پاریس به همراه گروه خورشید و به مناسبت سال مولانا اجرا داشته است. او در حال حاضر عضو کانون نوازندگان ایرانی خانه موسیقی ایران است.

صفحات کتاب :
288
کنگره :
‏‫‭‭‭‭MT870‏‫‭‭/ر8س8 1395
دیویی :
‏‫‭‭781/423
کتابشناسی ملی :
3875861
شابک :
‏‫‬‭978-600-03-0160-6
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه سلفژ موسیقی ایرانی