کتاب فروش به افراد سرشناس صوتی

چطور می توان یک کار تجاری را در سطوح بالا انجام داد؟

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فروش به افراد سرشناس

چطور می توان یک کار تجاری را در سطوح بالا انجام داد؟


وقتی که می خواهید شرکت خود را به یک آدم سطح بالا بفروشید یا سرمایه گذاری مشترک داشته باشید، با دقت به پیشنهاد قیمت خود فکر کنید، از چشم آن آدم به پیشنهاد خود نگاه کنید. چه می خواهید؟ چه گنجی را حاصل و چه رنجی را می خواهید حل کنید؟


پیشنهاد خود را در قالب یک سخنرانی کمتر از سه دقیقه ای در یک جلسه آماده کنید. اگر ممکن است آن را به 30 ثانیه برسانید؛ و به آن معنای کاربردی بدهید، طوری که ماهی بزرگ آن را بفهمد.


اگر به اندازه ی کافی بزرگ نیستید، راهی پیدا کنید که به اندازه ی کافی بزرگ شوید و یا اینکه یک ماهی در اندازه ی خود پیدا کنید که در کنار ماهی بزرگ شنا می کند و ابتدا از همانجا شروع کنید.


جعبه ابزار خود را از سؤال پر کنید. از افراد متفاوتی که در شرکت ماهی بزرگ کار می کنند اطلاعات باارزش بگیرید. گوش کنید! از این اطلاعات استفاده کنید تا مقدار دقیق پیشنهاد و قیمت را به دست آورید.


به یاد داشته باشید که منش و رفتار شما خیلی مهم است؛ این که چطور خودتان را نشان می دهید و چطور با کارکنان شرکت ماهی بزرگ رفتار می کنید واقعاً تأثیرگذار است.


 امیدواریم که این ایده ها به شما کمک کند که به اهداف تان در ارتباط با ماهی بزرگ برسید و در دریایی که واقعاً استحقاق شما را دارد شنا کنید.


کتاب های مشابه فروش به افراد سرشناس