کتاب نانو کتاب با ترس هایت مواجه شو صوتی

روش هایی موثر برای تبدیل ترس، تردید و خشم به قدرت، عشق و اجرا

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟

معرفی نانو کتاب با ترس هایت مواجه شو

در نانو کتاب با ترس هایت مواجه شو روش هایی موثر برای تبدیل ترس، تردید و خشم به قدرت، عشق و اجرا شرح داده می شود. نانو کتاب با ترس‌هایت مواجه شو، روش‌هایی را به ما یاد می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها به ترس‌هایمان اجازه ندهیم مانع از تجربه زندگی، آن طور که خودمان می‌خواهیم شوند. همچنین، این کتاب به ما یاد می‌دهد که چطور یک زندگی متعهدانه و پرقدرت را زندگی و تجربه کنیم. این کتاب به ما می‌گوید که عمدتا روشی که برای شناخت جهان و زندگی خود انتخاب می‌کنیم واقعیت ما را تعیین می‌کند و نویسنده بر این باور است که قبول کردن مسئولیت شرایط به ما کمک می‌کند تا رضایت کلی حاصل از تحقق زندگی مطلوب‌مان را پیدا کنیم.

سوزان جفرز، روانشناس آمریکایی، سخنران عمومی و نویسنده کتاب‌هایی پرفروش است. کتاب‌های متعددی در رابطه با ترس از جمله با ترس‌هایت مواجه شو یا راهنمای تبدیل کردن ترس به عشقی پایدار از او منتشر شده است.

جملاتی از کتاب صوتی با ترس‌هایت مواجه شو

حتما شما هم ترس‌های مختلفی دارید. آیا ترس‌های شما مانع از دنبال‌کردن زندگی رویایی‌تان شدند؟

اگر پاسخ شما مثبت است، پس باید بدانید که شما تنها نیستید. در وضعیت جهان کنونی که ناامنی مالی، بیکاری گسترده، و عدم اطمینان از آینده همه جا را فراگرفته، ترس‌هایمان تنها چیزی هستند که می‌توانیم آن را جدی بگیریم و روی آن‌ها حساب باز کنیم. کتاب با ترس‌هایت مواجه شو، بیست و پنج سال پیش نوشته شده اما کاملا با اوضاع فعلی مرتبط است. 

این کتاب یک راهنمای توسعه فردی است که در طول چند دهه‌ی گذشته به افراد بسیار زیادی کمک کرده تا ترس خودشان را از نیروی تضعیف کننده‌ی آن جدا کنند.

کتاب های مشابه نانو کتاب با ترس هایت مواجه شو