کتاب نانو کتاب روتین صبحگاهی من صوتی

افراد موفق چگونه روز خود را شروع می کنند؟

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟

معرفی نانو کتاب روتین صبحگاهی من

نویسندگان نانو کتاب روتین صبحگاهی من با بیش از ۶۴ نفر از موفق‌ترین افراد حال حاضر دنیا، مصاحبه کردند و نتیجه آن در این کتاب نوشتند که راهنمایی کاربردی برای افراد است تا سحرخیز شوند. بله، زندگی با ترس از بیدار شدن با زنگ ساعت و خوشحال شدن برای از کار افتادن زنگ هشدار تلفن همراه، طبیعی است. اما نباید بگذاریم که اینطور باشد. صبح را نباید هدر داد. به‌علاوه، پیدا کردن روتین مناسب برای ساعت‌های اولیه روز، تمام روزتان را بهتر می کند.

بنجامین اسپال نویسنده آمریکایی است که نویسنده نشریات زیادی از جمله هافینگتن پست، بوده است. مایکل زاندر مهندس و طراح حرفه‌ای است که در حال حاضر در برلین، آلمان زندگی می‌کند. روتین صبحگاهی من، اثر این دو نفر است، مجله آنلاین مستقلی که روتین های صبحگاهی از سراسر جهان را در اختیار خوانندگان می‌گذارد.

نانو کتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

کتاب های مشابه نانو کتاب روتین صبحگاهی من