نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اتوبوس انرژی 

کتاب اتوبوس انرژی، کتاب پرفروش بین‌المللی، اثر جان گوردون، خوانندگان خود را  به یک سواری می‌برد، سواری‌ای که مقصد و هدف آن روشنگری است. در این کتاب ده قانون را خواهید آموخت که به شما کمک می‌کنند تا با تفکر مثبت به زندگی و کار بپردازید به طوری که شما را به موفقیت واقعی در زندگی شخصی و کاری  برساند.

جان گوردون این داستان جذاب را با بینش‌هایی جدی غنی‌تر نموده است و از این رو این داستان نقشه‌ای قدرتمند برای غلبه بر سختی‌ها، و دست یافتن  به بهترین‌ها برای خودتان، و گروهی که با آن‌ها درحال کار هستید فراهم  می‌کند. از همان زمانی که سوار اتوبوس انرژی می‌شوید از زندگی خود لذت  بیشتری خواهید برد!

بخشی از متن کتاب اتوبوس انرژی 

بالاخره جورج توانست کفش هایش را پایش کرده و به سمت ایستگاه اتوبوس حرکت کند. همان طور که راه می رفت تصویر جوی و لبخندش در ذهن او نقش بست. جورج با خودش فکر کرد که شاید جوی آن قدرها هم بد نبوده باشد. جوی دست کم تلنگری به او زده بود، اما آیا واقعاً جورج به کسی نیاز داشت که به رویش بیاورد زندگی اش تا چه اندازه به لجن کشیده شده است؟

یعنی اکنون دیگر بس نبود که همسر و رئیسش بگویند که او تا چه اندازه در زندگی خراب کرده است؟ آیا لازم بود که غریبه ها هم این موضوع را به او یادآوری کنند؟ نفر بعدی که قرار بود این موضوع را به رخش بکشد چه کسی بود؟ پستچی؟ 

کتابشناسی ملی :
5886156
شابک :
978-622-220-109-8
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
208
کنگره :
‏‫‬‭HD66
دیویی :
650/1

کتاب های مشابه اتوبوس انرژی