کتاب شخصیت شما همیشگی نیست pdf

شخصیتتان را از نو بسازید؛ راهنمایی برای از بین بردن باورهای محدود کننده و چگونگی آفرینش سرنوشتی تازه

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شخصیت شما همیشگی نیست

دکتر بنجامین هاردی، روان شناس و نویسنده کتاب‌های پرفروش، در کتاب شخصیت شما همیشگی نیست باورهای نادرست درباره شخصیت که مانع یادگیری می‌شود را رد می‌کند و استراتژی‌های جسورانه‌ای برای تحول شخصی قرار می‌دهد.

کتاب شخصیت شما همیشگی نیست بنجامین هاردی با استفاده از تحقیقات روان شناختی این باور غلط عمومی که شخصیت، نگرش‌ها و رفتارهای ثابت یک شخص، ذاتی و تغییر ناپذیر است را رد می‌کند. دکتر هاردی ما را از این باور محدود کننده که ( خود واقعی ) ما باید کشف شود و ناچاریم بر اساس آن رفتار کنیم، آزاد می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم آگاهانه خود مطلوبمان را ایجاد کنیم و با کمک آن به اهداف شگفت انگیزی دست یابیم. او توصیه‌هایی عملی و مبتنی بر علم را برای خلق یک خود جدید ارائه میدهد و...

گزیده کتاب شخصیت شما همیشگی نیست

موفق‌ترین افراد جهان هویت و روایت خود را از خودشان دارند و می‌دانند که خودشان آینده‌شان را می‌سازند، نه آنچه در گذشته انجام داده‌اند. به‌عنوان‌مثال، ایلان ماسک اغلب از این می‌گوید که می‌خواهد زندگی‌اش در مریخ به پایان برسد. 

سفر انسان به مریخ هنوز امکان‌پذیر نیست، اما مردن در مریخ داستانی است که ماسک درباره آینده خود ساخته است. این هدف، به هویت، رفتار و انتخاب‌های وی شکل می‌دهد.

کنگره :
BF698‬‬
دیویی :
155/2‬‬
کتابشناسی ملی :
7396863
شابک :
978-622-220684-0‬‬
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
288

کتاب های مشابه شخصیت شما همیشگی نیست