امتیاز
5 / 4.8
مشاهده نمونه
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 55,000
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 68,400
خرید چاپی
100,000
15%
ت 85,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن، روایت حرکت به سوی یک اتفاق بزرگ، به نویسندگی بهزاد دانشگر می باشد و انتشارات دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه آن را منتشر کرده است.

معرفی کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن

کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن، حاصل گفتگوهای من (نگارنده) و نوید نجات بخش و دیدارهای مکرر من از بهیار صنعت سپاهان در سال 1395 است. ولی این متن در این سال ها توفیق نشر نمی یافت تنها به یک دلیل. نوید نجات بخش نگران بود که این متن در پی بت سازی از او و برجسته کردنش باشد. در این سال ها، مدام تکرار می کرد نوید نجات بخش اهمیتی ندارد. این مسیر است که اهمیت دارد؛ مسیری که نوید نجات بخش با پیمودنش توفیقات زیادی به دست آورده است. پس باید از مسیر گفت.

من این سال ها تلاش کردم او را قانع کنم که آن مسیر، بدون تجربه های شخصی نوید نجات بخش، می شوند یک مشت تعاریف و مفاهیم و کلیات که همه جا گفته می شود؛ ولی کسی به آن ها اطمینان نمی کند. کسی درک مشترکی از آن ها ندارد و اگر نبود تاکید رهبر انقلاب در روایت فتوحات اقتصادی و علمی و صنعتی، شاید همه توضیحات من بی اثر می ماند. پس اگر جایی بیش از اندازه به وی پرداخته شده است، حاصل ناتوانی نگارنده در روایت مسیر بوده، نه خواسته نوید نجات بخش.نسخه نجات بخش

مستند «نسخه نجات بخش»، مستندی پیرامون مسائل انضمامی تولید و روایت مجموعه‌ی دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان می باشد. که در لینک ذیل رایگان در دسترس شماست.مستند نسخه نجات بخش

خلاصه کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن

شرکت تجهیزات پزشکی بهیار صنعت، یکی از مهم‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان کشور است که وسایل و تجهیزات کاربردی و حساس پزشکی تولید می‌کند؛ از شتاب‌دهنده و وسایل تصویربرداری و پرتودرمانی تا تخت و تجهیزات اتاق عمل و محصولات بیوتکنولوژیک. این شرکت سهم مهمی از بازار پزشکی کشور را در اختیار دارد و خیلی از محصولاتش به کشورهای دیگر صادر می‌شود. بهیار صنعت در سال 1378 در اصفهان تأسیس شده و توانسته برای صدها نفر ایجاد شغل کند.

اما نکته‌ی جالب‌توجه در مورد این شرکت، مؤسس آن است. جوانی که با معدل پایین از دانشگاه صنعتی اصفهان فارغ‌التحصیل شده بود و در یک مغازه‌ی زیراکس و کپی کار می‌کرد. نوید نجات بخش، مدیر بهیار صنعت، ایده‌های بزرگی در سر داشت و نمی‌خواست در آن مغازه‌ی کوچک بماند. کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن، در مورد زندگی و مسیری است که این کارآفرین طی کرده تا شرکتش را به این مرحله رسانده. بهزاد دانشگر، راوی و نویسنده‌ی این کتاب، مدت‌ها در کنار نجات بخش حضور داشته تا بتواند به‌خوبی روایتگر زندگی او باشد.

متن کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن

به مادر در زمین آتشگاه یک زمین ارث رسیده بود که شهرداری برای طرح‌های عمرانی‌ ازشان گرفت. به جایش یک مغازه داد توی خیابان کاشانی، طبقه دوم پاساژی روبه‌روی بیمارستان کاشانی. فرید، برادر بزرگ‌ترم بود. رشته مهندسی کشاورزی درس می‌خواند و کارهای تایپی‌اش زیاد بود. چند باری درباره این حرف زد که تایپیست‌ها چقدر سرشان شلوغ و درآمدشان خوب است. من هم در تب‌وتاب این بودم که شغل پاره‌وقتی داشته باشم و پول در بیاورم. بررسی کردم و دیدم راه انداختن دفتر تایپ و زیراکس پول زیادی هم نمی‌خواهد. با پدر و مادر حرف زدم که مغازه را بدهند تا من تویش کاروکاسبی راه بیندازم. مخالفتی نکردند.

رفتیم مغازه را تمیز کردیم. یک رایانه و چاپگر هم گذاشتیم، با یک میز. پول دستگاه زیراکس را هم پدر و مادر دادند. اولش خودم کار می‌کردم؛ اما بعد یک منشی پیدا کردم. دختر یکی از اطرافیان‌مان بود. مادرش به مادرم گفته بود دختر ما در خانه بی‌کار است و دنبال کار می‌گردد. مادرم هم این خانم را معرفی کرد که ببرمش مغازه. حالا این خانم اصلا تایپ بلد نبود و هفته‌های اول دکمه‌های کیبورد را یکی‌یکی می‌زد. البته به مرور دستش تند شد و این‌قدر حرفه‌ای شد که وقتی من از این کار آمدم بیرون، برای خودش یک دفتر فنی راه‌اندازی کرد.  هفته‌های اول خیلی کار نداشتیم. نزدیک‌مان یک دفتر فنی بزرگ بود که تمام کارهای آن منطقه را می‌بلعید.

ما هم فکر می‌کردیم با آن مغازه فکسنی می‌توانیم رقابت کنیم. هی قیمت را می‌آوردیم پایین تا مشتری جذب کنیم. حالا مشتری داشتیم، اما در عمل این‌قدر قیمت‌ها پایین بود که درآمدی برایمان نمی‌آورد، ولی سرمان شلوغ شده بود. این بود که خودم هم باید خیلی وقت می‌گذاشتم و خیلی شب‌ها بعد از رفتن این خانم، خودم می‌ماندن دفتر و کار می‌کردم. 

کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن pdf رایگان

نسخه الکترونیکی کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن، در فراکتاب موجود می باشد. شما می توانید با دانلود این کتاب، آن را در نرم افزار مطالعه کنید.

متن کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن

کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن

نسخه صوتی کتاب  تندتر از عقربه ها حرکت کن، در فراکتاب موجود می باشد. شما می توانید با دانلود این کتاب، آن را در نرم افزار بشنوید.

دانلود رایگان کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن

دانلود رایگان کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن، در فراکتاب موجود نمی باشد زیرا انتشار رایگان کتاب باعث تضییع حق ناشر می شود. ولی این کتاب به 3 صورت چاپی، صوتی و الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

قیمت کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن

کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن، در فراکتاب با تخفیف ویژه در اختیار شما قرار داده می شود.

دانلود کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن

در فراکتاب علاوه بر امکان خرید کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن نسخه چاپی نسخه الکترونیک و صوتی کتاب عرضه شده است که می‌توانید در نرم افزار فراکتاب آن را دانلود کنید و بخوانید یا بشنوید.

دانلود کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن مشخصات کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: دفتر نشر معارف
نویسنده: بهزاد دانشگر و نوید نجات بخش
گوینده: مهدی علیپور
تعداد صفحه: 304
موضوع: روند موفقیت نوید نجات بخش در شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان
قالب: pdf، صوتی و چاپی با تخفیف ویژه

صفحات کتاب :
304
کنگره :
‏‫‬‮‭PIR8362
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
7405254
شابک :
‏‫‬‭978-600-441-303-9‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه تندتر از عقربه ها حرکت کن