امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برم؟! نرم؟!

کتاب برم؟! نرم؟! ،حاصل دو سال تحقیق شخصی، مصاحبه با افراد مختلف و بررسی آموزش های تصویری، صوتی و مقالاتی دربارۀ نحوۀ ایجاد و مدیریت ارتباط به زبان انگلیسی، توسط مربیان روابط در کشور های مختلف است. برخی قسمت های آن ترجمه، برخی تألیف خود من و بخش هایی نیز بومی سازی شدۀ آموزش های خارجی در زمینۀ ارتباطات است.

در هر بخش کتاب برم؟! نرم؟!، به یکی از موانع ایجاد ارتباط پرداخته و راهکاری عملی ارائه می دهد. مطمئن باشید با به کارگیری آموزه های این کتاب، یکی از مشکلات بزرگ اجتماعی احساسی شما رفع خواهد شد.

البته شاید بخش اعظم این کتاب به مشکلات آقایان در این زمینه پرداخته باشد؛ زیرا هنوز در اغلب موارد این آقایان هستند که برای ایجاد ارتباط پا پیش می گذارند. حتی در مواردی که یک خانم به ایجاد ارتباط با آقایی علاقه مند باشد، پیشنهاد می شود مستقیماً مطرح نکند. ازآنجاکه ساختار احساسی آقایان و خانم ها متفاوت است، با انجام دادن یک روش مشخص برای هر دو جنس، نتایج یکسانی حاصل نخواهد شد. در فصل نوزدهم کتاب برم؟! نرم؟!، به این موضوع پرداخته شده است.

گزیده کتاب برم؟! نرم؟!

تسلیم ترس نشوید

مزیت های نگاه خوش بینانه به اتفاقات چیست؟ ممکن است شما بگویید: «من فقط به کمی موفقیت اولیه نیاز دارم تا اعتمادبه نفس بیشتری پیدا کنم». هر زمان با شرایطی مواجه می شوید که شما را مجبور به حل و فصل یک مسئله می کند، عزت نفس شما به شکل قابل توجهی بالا می رود. شما یاد می گیرید چطور از یک دردسر نجات پیدا کنید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد؛ ترس های شما به شدت کاسته می شوند. این واقعیت هم وجود دارد که موفقیت، موفقیت می آورد؛ پس موفقیت در تمرین ها، کامیابی در دنیای واقعی را در پی خواهد داشت، اما ببینیم چطور باید به این مرحله برسیم و خود را در شرایطی قرار دهیم تا این رشد و پیشرفت برای ما اتفاق بیفتد؟

مطالب این کتاب با تکنیک های اینترنتی و راز های دلبری و. . . کمی تفاوت دارد. وقتی به ماجرای اضطراب پا پیش گذاشتن و ایجاد ارتباط می رسیم، اقدام ناگهانی و زوری و اینکه «تو هر جور شده باید جلو بری» را پیشنهاد نمی کنم. این فقط یک تکنیک بر پایۀ درمان به روش حساسیت زدایی است. عجله نکنید؛ البته که حساسیت زدایی بخشی از روند کار ما است، اما فقط بخشی از آن است.

صفحات کتاب :
138
کنگره :
‫‬‭‬‮‭BF637‭‬ ‭
دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭153/6
کتابشناسی ملی :
7369158
شابک :
978-622-220-678-9
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه برم؟! نرم؟!