امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
349,900
14%
ت 300,914
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شکستن عادت های خود

کتاب شکستن عادت های خود نوشته جو دیسپنزا است که توسط فریبا جعفری نمینی ترجمه شده و در انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است. شما محکوم به زندگی با طرح ژنتیکی خود نیستید. شما مجبور نیستید مسیر مشخصی را در زندگی طی کنید و به یک مقصد از پیش تعیین شده برسید. دانش جدیدی در حال ظهور است که همه انسان ها را قادر می سازد تا همان واقعیتی را برای زندگیشان انتخاب کنند که خود می خواهند.

دکتر جو دیسپنزا، نویسنده، سخنران، پژوهشگر و پزشک مشهور، در کتاب شکستن عادت های خود علوم فیزیک کوانتوم، عصب شناسی، شیمی مغز، بیولوژی و ژنتیک را باهم ترکیب می کند تا به شما نشان دهد که به راستی توانایی شما در ساختن زندگی ای که خواهانش هستید تا چه اندازه است.

در کتاب شکستن عادت های خود، نه تنها به شما دانش لازم برای تغییر دادن هر جنبه ای از زندگیتان آموزش داده می شود، بلکه گام به گام ابزارهایی در اختیارتان قرار داده می شود تا آنچه را می آموزید به کار بگیرید و تغییراتی محسوس و قابل اندازه گیری در هر زمینه از زندگی خود ایجاد کنید.

دکتر جو دیسپنزا از رازهای باستانی پرده برمی دارد و فاصله بین علم و معنویت را از بین می برد. وی در کارگاه ها و سمینارهای قدرتمندش به هزاران نفر در 24 کشور مختلف کمک کرده است تا از این اصول برای تغییر خود و زندگی شان استفاده کنند. وقتی عادت خود بودن را ترک کنید و ذهنتان را تغییر دهید، زندگی شما دیگر هرگز مثل سابق نخواهد شد؟

دیویی :
‏‫‭158/1‬‬
کتابشناسی ملی :
7383720
شابک :
‫‬978-622-220680-2
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
408
کنگره :
‫‭BF637

کتاب های مشابه شکستن عادت های خود