امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند!

کتاب هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند! نوشته کورت تپرواین و کلارا کرمی که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

در مدرسه یاد گرفته ایم رود نیل چقدر طول دارد، گوته که بوده است و یک ضربدر یک چند می شود. اما یک مسأله را هرگز به ما نیاموخته اند؛ اینکه خودمان باشیم. اکنون خود را فرای «منِِ» محدود و تنگتان قرار دهید و احساس «خود» بودن را تجربه کنید! . . . و منتظر یک وقتی نباشید! 

نویسنده در کتاب هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند!، با واژگانی ساده، توضیح می دهد چگونه تاجی بر سر خود بگذارید و به کمک روش های ذهنی، بالاخره بتوانید همان طور زندگی کنید که تا به حال فقط در رویا می دیدید. زیرا بعضی از انسان ها فقط می خواهند بدانند زندگی پس از مرگ چگونه است؟ درحالی که موضوع مهم تر این است که کاری کنیم زندگی پیش از مرگ وجود داشته باشد و در اصل به همین علت هم باید این کتاب را مطالعه کنید. . .
•    همین حالا زندگی کردن را آغاز کنید!
•    رویاهایتان را تحقق بخشید!
•    از زمانتان استفاده کنید!

بخشی از متن کتاب هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند!

یک بار به دقت نگاه کنید: آیا به راستی می توانید از زندگی تان لذت ببرید؟ آیا همه ی تجربه های کوچکی را که زندگی روزانه در اختیار شما قرار می دهد، آگاهانه از سر می گذرانید؟ آیا به هر روزتان مانند ماجرایی که تنها یک بار رخ می دهد و دیگر هرگز رخ نخواهد داد، نگاه می کنید؟ این روز در اینجا، هرگز در آفرینش وجود نداشته است.

این لحظه تا حال وجود نداشته است و تا ابد نیز دیگر هرگز تکرار نخواهد شد. آن فقط در این لحظه رخ می دهد. آیا متوجه شده اید که حتی شرایط سخت هم می خواهند به شما کمک کنند و اگر در آن ها درست عمل کنید، یک گام مهم دیگر هم به جلو برداشته اید؟

کنگره :
‏‫BF637‭‬ ‭/ر2‏‫‬‮‭ت23 1390
دیویی :
‏‫‬‮‭158/1
کتابشناسی ملی :
‎2‎3‎6‎2‎1‎2‎7
شابک :
978-964-236-371-1
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
237

کتاب های مشابه هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند!