امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,990
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مسیرت را پیدا کن 

کتاب مسیرت را پیدا کن اثری است از کارلی فیورینا به ترجمه بهراد جاود و چاپ انتشارات نسل  نواندیش. کتاب مسیرت را پیدا کن که در دسته ی کتاب های روانشناسی و موفقیت قرار می گیرد به مخاطب  نشان می دهد هنوز در جایگاهی که باید باشد نیست! با کمک کتاب پیش رو فرد در می یابد که تغییر غیر ممکن نیست و امکان بهبود شرایط نامناسب موجود همواره فراهم است.

مسیرت را پیدا کن، مسیر راه یابی به آینده دلخواه را ترسیم می  کند و با هوشیار سازی بخش های مختلف مغز ابعاد گوناگون زندگی را بهبود می  بخشد.

بخشی  از متن کتاب مسیرت را پیدا کن 

اگر تمام زندگی تان (یا حتی یک ساعت) را تحت تسلط ترس هایتان زندگی کرده باشید، من خبرهای خوبی برای شما دارم. مهم نیست از چه زمانی راه خودتان را گم کرده اید، چون می توانید از همین حالا دوباره راه خود را پیدا کنید. با جریان دادن شهامت در مسیرهای خود، می توانید دوباره قدرتی را که از دست داده بودید پس بگیرید.

حتی اگر تا به حال این کار را انجام نداده باشید، می توانید شجاع بودن را تمرین کنید. این اولین و مهم ترین انتخابی است که در تمام طول عمرتان انجام خواهید. تمام تصمیماتی که برای بازپس گرفتن نیروی خود می گیرید از همین جا شروع می شود.

صفحات کتاب :
240
کنگره :
‏‫‬‭BF637
دیویی :
‏‫‬‭158/1
کتابشناسی ملی :
5822215
شابک :
978-622-220-084-8
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه مسیرت را پیدا کن