امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هدف یابی

کتاب هدف یابی نوشته باربارا جی براهام است که توسط جواد متظهری و شهناز متظهری ترجمه شده است. کتابی که مطالعه می کنید می تواند زندگی شما را دگرگون کند. در طول زندگی سؤال های زیادی از خود می پرسید، اما سوال هایی چون: «چرا من اینجا هستم؟» و «هدفم چیست؟» موشکافانه تر و اساسی ترند. جواب به این سوال ها، سر زندگیتان را می نمایاند. با خواندن این کتاب، به سر زندگی خود برسید!

هنگامی که از خود می پرسید «هدفم چیست؟» سفر شخصی و رشد روحیتان را آغاز می کنید. این، سفری سخت و مفید است. در این کتاب از شما سوال های دشواری پرسیده می شود. اگر می خواهید به درستی از این کتاب سود ببرید باید ذهنی کنجکاو و قلبی روشن داشته باشید و هر تمرینی را با صداقت انجام دهید- که شروع آن با یک سؤال در صفحه ی 15 تایپ شده است.

بخشی از متن کتاب هدف یابی

گاه کسی را ملاقات می کنید که از کارش الهام گرفته باشد. اشتیاقی از خود نشان می دهد. توجه خاصی دارد به کارش، به کسانی که با او همکارند و به اشخاصی که برای آن ها کار می کند.

از چیزی که به ظاهر با آن درگیر است، ابراز خوشحالی می کند. مجبور به انجام دادن کاری نیست. خوشحالی اش سطحی نیست. صداقت و درستی آن ها را حس می کنید و باور دارید که نقش بازی نمی کنند.
صفحات کتاب :
150
کنگره :
‏‫BF637‭‬ ‭/خ9‏‫‭ب33 1388‭‮‬
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
‎1‎2‎5‎7‎8‎6‎6
شابک :
‏‫978-964-412-903-2
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه هدف یابی