امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب منشور انقلابی گری

کتاب منشور انقلابی گری نوشته اکبر شریفی است که توسط انتشارات دفتر نشر معارف منتشر شده است. حضرت امام خامنه ای در موضوع انقلابی گری و لزوم انقلابی ماندن و انقلابی شدن اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان حوزه و دانشگاه و مسئولان محترم نظام، سخنان گران سنگ بسیاری فرموده اند و این خصلت مقدس را ملاکی مهم برای به  کارگیری افراد در عرصه های مختلف نظام می دانند.

تامل در سخنان آن رهبر فرزانه و حمایت های فراوان و صریح ایشان و منحصر دانستن برخی مسائل مهم در حفظ این روحیه و ده ها موضوع چنینی، پرسش هایی را در ذهن ایجاد می کند که  از آن جمله است این که انقلابی گری چیست و چرا مهم است و چه ویژگی ها و شاخصه هایی دارد و داشتنش چه آثار و فوایدی به همراه خواهد داشت و اگر این  ویژگی را نداشته باشیم چطور می توان به دست آورد و اگر داریم چگونه آن را  حفظ و تقویت کنیم؟

 در کتاب منشور انقلابی گری که از هفت گفتار و ۱۹۱ صفحه تشکیل گردیده با: معنای انقلابی  بودن و روحیه و آرمان انقلابی، ملاک انقلابی بودن و شرط انقلابی ماندن نظام اسلامی، عامل گسترش تفکر انقلابی، دلیل تکیه بر نیروهای انقلابی و حمایت  از انقلابی ها، آشنا شده و سپس به شاخص ها و ویژگی های انقلابی ها، آثار و  برکات انقلابی گری، دلایل دوری از انقلابی گری ، وظایف انقلابی ها، دشمنان  انقلابی گری، و نکات مهم دیگری پرداخته شده است.

گزیده کتاب منشور انقلابی گری

معنای انقلابی بودن

معنای انقلابی هم همین است که در مواضع انقلاب حضور داشته

باشند؛ یعنی هرجا که انقلاب از آن ها متوقع است، باشند. 

معنای روحیه و آرمان انقلابی

روحیه و آرمان انقلابی بدین معنی است که میل به زندگی راحت و مرفه، جامعه و مسئولان را به سازشکاری و تسلیم در برابر زورگویی قدرت های جهانی و غفلت از توطئۀ استکبار و بی اعتنایی به پیام جهانی انقاب نکشاند. 


سال نشر :
‏‫1397
صفحات کتاب :
191
کنگره :
‫‬‭DSR1553‏
دیویی :
‏‫‬‭955/083
کتابشناسی ملی :
4888847
شابک :
978-600-441-150-9

کتاب های مشابه منشور انقلابی گری