نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزش و هدایت کودک

شما با مطالعه کتاب آموزش و هدایت کودک، هم با اصول آموزش کودکان بیشتر آشنا می شوید و هم به روش های هدایت آن ها پی می برید. کتاب حاضر به شما کمک می کند تا با اهمیت «فراگیری در دوره ی کودکی» و راه های آموزش کودکان بیشتر آشنا شوید. شما درباره ی فرزندانتان هر آرزو و تصمیمی دارید باید بدانید که شالوده ی تحقق همه ی انتظارات شما از آن ها، به کوشش امروزتان بستگی دارد. مدتی بر خود زحمت هموار کنید و آنگاه سالیان متمادی از نتیجه ی کوشش امروز خود بهره ببرید.

گزیده کتاب آموزش و هدایت کودک

یکی از اشتباهات خانواده ها این است که تصوّر می کنند برای کودک وقت تلف کردن معنا ندارد و چون کودک نمی تواند مثل بزرگترها به کار مفید بپردازد، تا زمان بزرگ شدن، باید در انتظار سپری شدنِ عمر کودکانه اش باشد. حال آنکه چنین نیست. کودک هم ممکن است به آفتِ «وقت تلف کردن » دچار شود. همین که کسی به کار مفید نپردازد وقت را تلف کرده است؛ جز اینکه کار مفید کودکانه و بزرگسالانه با یکدیگر تفاوت دارد. 

کودک باید اوقات خود را بیشتر به بازی و آزمودن دنیای اطراف خود بگذراند. اما بازی ها و آزمودنی ها نیز انواع گوناگون دارند. بازی برای خردسال طعم زندگی دارد. او مفهوم زندگی را در همان بازی ها می بیند. امّا این را باید توجّه داشت که او به وسیله بازی تنها به دنبال سرگرمی نمی رود، در جستجوی آموختن است.

صفحات کتاب :
99
کنگره :
LB1140/5‭‬ ‭/خ9‏‫‭غ8 1392
دیویی :
372/414
کتابشناسی ملی :
3290395
شابک :
978-964-531-547-2
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه آموزش و هدایت کودک