نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گنج بدون رنج


کتاب گنج بدون رنج از مجموعه کتاب‌های «رهنما» به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت. کتاب گنج بدون رنج به قلم «محبوبه زارع» و با کوشش محمد حسین پور امینی و ارزیابی علمی حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی در شش فصل جمع بندی و نگارش شده و در قطع جیبی به چاپ رسیده است.

نویسنده کتاب گنج بدون رنج؛ در بهشت نماز در راستای پاسخ به پرسش هایی همچون «آیا وقتی هیچ پناهی بر روی زمین نمی‌بینیم، امیدی برای زندگی است؟»، «آیا نسبتی میان آرامش روح و نماز وجود دارد؟»، «آیا نماز همان حرف زدن با خداست؟»، «چرا باید نماز را به زبان عربی بخوانیم؟»، «آیا نماز تاثیری در رفع گرفتاری‌های دنیایی انسان دارد؟»، «چگونه با نماز حضور خدا را در دل احساس می‌کنیم؟» و ...

در این کتاب مطالب ارزشمندی را برای خوانندگان بیان شده است. عناوینی همانند «جواب آزمایش»، «آلان هنگام نماز است! »، «خانه ای در دل‌های شکسته»، «دوره نماز نگذشته! »، «پادر میانی»، و «گنج بدون رنج». از جمله سرفصل های کتاب «گنج بدون رنج؛ در بهشت نماز» می‌باشد که نویسنده این اثر سعی کرده پاسخ برخی از سوالات ایجاد شده در ذهن‌ها را در قالب داستان‌هایی متنوع و جذاب بیان کند.

 مجموعه کتابچه‌های (رهنما) با محوریت باورها، آیین زندگی، احکام و حرم شناسی بارویکرد بیان مطالبی متنوع در عرصه‌های فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی و بر مبنای آموزه‌های دینی از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و در مناسبت های مختلف منتشر می‌شود که کتاب «گنج بدون رنج؛ در بهشت نماز» از جمله این تولیدات است.


گزیده کتاب گنج بدون رنج


صدای قیژ دوچرخه روی آسفالت روغنی، در شالاپ افتادنش میان جوی آب گم شد. اینکه همه لباس هایش پر از آب‌های سیاه و متعفن شد، برایش مهم نبود؛ آنچه اهمیت داشت، پوشه جواب آزمایش‌هایی بود که ساعتی قبل از دکتر گرفته بود.

صفحات کتاب :
68
کنگره :
‏‫PIR8076‭‬‭‬‭ /‮الف‬374‭گ9 1397‬
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
5024628
شابک :
‏‫‭978-600-99750-4-4‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه گنج بدون رنج