کتاب کیمیای عشق الهی (جلد اول) pdf

بلیط ورود به یک زندگی جدید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کیمیای عشق الهی (جلد اول)

کتاب کیمیای عشق الهی (جلد اول) نوشته ی مهدی داعی، راهنمایی است که هر فرد با کمک آن می تواند سفری به درون خود انجام داده و آگاهانه با منبع عشق الهی ارتباط بگیرد؛ به طوری که جریانی از هدایت عشق، شفا و آرامش معنوی را وارد زندگی خود نماید.

هر کدام از ما انسان ها، امتدادی از انرژی زندگی یا همان روح خداوند هستیم که در ادامه سفر تکامل آگاهی خود، برای مدتی کوتاه وارد این کالبد جسمانی در دنیای فیزیکی شده ایم. در این دنیا، روح هر کدام از ما با انسان های دیگر ملاقات نموده و یک سری چالش ها و رویدادهای خاصی را تجربه می کنیم که برای تکامل آگاهی و افزایش فرکانس ارتعاشی مان به آن ها نیازمند هستیم.

مدت اقامت در این دنیا بسیار گران بهاست و این یک توقف کوتاه و گذرا در این سفر بی نهایت است که باید قدرش را به درستی دانست و آگاهانه از هر لحظۀ آن استفاده کرد. عشق بی قید و شرط، قوی ترین نیروی عالم است و همچون "کیمیا" می تواند هر ناهماهنگی را شفا دهد. منبع این نیروی شفابخش خداوند است که تنها خوبی ما را می خواهد. در این مجموعه چگونگی ارتباط عاشقانه با خداوند را فرا می گیریم.

کتاب کیمیای عشق الهی (جلد اول) اولین جلد از مجموعه پنج جلدی کیمیای عشق الهی است که در آن نویسنده اولین قدم را در سفر روحانی به سمت خدا با رویکردی کاملا جدید بر می دارد. کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول (The Alchemy of God's Love) با نامه ای ملودرام و نمایشی از خدا خطاب به انسان آغاز می شود که در آن خداوند نکات بسیار مهمی را به یاد انسان می آورد؛ نکاتی که فراموشی آن ها منجر به از یاد بردن خداوند در این دنیا شده است.

گزیده کتاب کیمیای عشق الهی (جلد اول)

ای محبوب من با من حرف بزن...

صدای گریه ات را می شنوم که از تاریکی و از میان ابرها می گذرد و همچون شعاع خورشید به قلبم می رسد و عاجزانه از من کمک می خواهد. صدای نالۀ آن خرگوش صحرایی که در دامی افتاده، ناله آن جوجه گنجشکی که وحشت زده از آشیانش پایین افتاده، فریاد کودکی که نومیدانه در دریاچه دست وپا می زند، آه آن کودک سیاه پوستی که از شدت گرسنگی، پوست بر استخوانش سنگینی می کند، نجوای مردی که به خاطر بی پولی و تنگدستی، شبانگاه شرمنده خانواده اش سر بر بالین می گذارد و سوز دل آن بیماری که دکترها جوابش کرده اند.

همه را می شنوم و از شنیدن این ناله های غم زده دلتنگ می شوم. عزیزم بدان، صدای کمک تو را هم می شنوم، می دانم دردت چیست، آرام باش و بدان که من با تو هستم. شاید فکر می کنی از تو دورم اما بدان عاشق تو هستم و پیوسته در آغوش من، ایمن هستی. وقتی گریه می کنی من نیز با تو گریه می کنم! می خواهم کمکت کنم و از درد و رنج، رهایت سازم چون عاشق تو هستم و دوست دارم همیشه شاد باشی و بخندی.

صفحات کتاب :
97
کنگره :
‏‫‭BL624‏‫‬‮‭
دیویی :
‏‫‭204/4
کتابشناسی ملی :
6218256
شابک :
978-93244-1-5
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه کیمیای عشق الهی (جلد اول)