کتاب کیمیای عشق الهی (جلد سوم) pdf

پیمان های مهم برای بیدار شدن خود واقعی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کیمیای عشق الهی (جلد سوم)

در دو جلد قبلی کتاب کیمیای عشق الهی، دریافتیم که چه موجود بی‌نظیر و باارزشی هستیم و به این دنیا آمده‌ایم تا "مأموریتی" را از جانب خداوند به انجام رسانده و نیز فهمیدیم که خداوند ما را در این مأموریت هیچ‌گاه تنها رها نمی‌کند و از ما می‌خواهد از توصیه‌ها و فرمان‌هایش پیروی کرده تا گزندی به ما نرسد. تا اینجا با فهمیدن این مطالب؛ نیمی از مسیر موفقیت را پیموده و از این جا به بعد باید بتوانیم خود را متعهد به کاربرد این مطالب در زندگی و عمل به آن‌ها بدانیم تا این دانش در ذهن ما نهادینه شده و مسیر زندگی‌مان را با شادی و قدرت بپیماییم.

در کتاب کیمیای عشق الهی (جلد سوم)، خواهیم دید، روح خودمان قبل از ورود به این دنیا، تمامی اتفاقات و شرایط زندگی را کاملا آگاهانه انتخاب کرده است. بنابراین باید مسئولیت زندگیمان را به عهده بگیریم و با انتخاب‌های آگاهانه همسو با اراده‌ی خداوند حرکت کنیم. با این کار از تاریکی‌ها رها شده و به سوی نور هدایت می‌شویم. کتاب کیمیای عشق الهی، به شما یاد می‌دهد با مدیریت انرژی فردی، ترک عادات مخرب، بالا بردن هوش احساسی و ارتباط با خود همسو با نیت خداوند در مسیر زندگی قدم بردارید. با مطالعۀ این کتاب، با اصلاح فرکانس وجودی‌مان و نزدیک‌تر شدن به خداوند، روز به روز به حقیقت زندگی و معجزۀ عشق الهی پی‌برده و زمینه را برای جذب بهترین شرایط برای خود فراهم نموده و قدم به قدم به بهترین نسخۀ وجودی خود تبدیل می‌شویم.

گزیده کتاب کیمیای عشق الهی (جلد سوم)

امروز، اولین روز از بقیه عمر من در این دنیاست و هیچ روزی با ارزش‌تر و زیباتر از امروز نیست. مهم نیست تا کنون چقدر از "زندگی" را از دست داده‌ام، مهم این است که از امروز به خود آمده و می‌توانم آگاهانه‌تر زندگی کرده و از بقیه زندگی‌ام لذت ببرم. فرصت من در این دنیا محدود بوده و به همین علت، با ارزش است و باید قدر لحظات آن را بدانم. 

من، موجودی کمیاب و البته بی‌نظیرم و هر چیز کمیاب و بی‌نظیری، ارزش خاص خود را دارد. "من" محصول نهایی هزاران سال تکامل هستم و بنابراین از عقل و بدن بهتری از تمامی امپراطورهای پیش از خود برخوردارم. با این وجود اگر از استعدادها، ذهنیت، قلب و بدنم خوب استفاده نکنم و همسو با ارزش‌های الهی درونم و رسالتی که خداوند بر دوشم گذارده زندگی نکنم، تمامی آن‌ها ضایع می‌شوند. مغز من پتانسیل نامحدودی دارد اما به علت زندگی ناآگاهانه، تنها از بخش بسیار اندکی از آن استفاده می‌کنم و می‌توانم با استفاده بیشتر از آن، به فردی به مراتب بهتر تبدیل شوم. 

صفحات کتاب :
392
کنگره :
BL624
دیویی :
204/4
کتابشناسی ملی :
7404421
شابک :
978-600-93244-4-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه کیمیای عشق الهی (جلد سوم)