امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز بزرگ هستی (جلد اول)

کتاب راز بزرگ هستی (جلد اول) نوشته مهدی داعی است که توسط انتشارات موج سوم منتشر شده است. کتاب راز بزرگ هستی (جلد اول)، هدیه ای از خداوند به شماست و با عمل به راز کهن نهفته در آن، گره های ذهن تان را یکی یکی باز کرده و"قدرت باشیدن الهی تان" فعال می شود تا بتوانید همچون خداوند در این دنیا معجزه کنید .

با مطالعه این مجموعه، قدم در عرصه بسیار مقدس و قدرتمند درونی تان گذاشته و با یکی شدن با قدرت بینهایت خالق تمام هستی می توانید معجزات بزرگی خلق کنید . تمام برنامه های منفی درون ناخوداگاه ذهن تان از بین رفته و قانون رحمت الهی حاکم بر ذهن تان می شود .

گزیده کتاب راز بزرگ هستی (جلد اول)

احتمالا تا کنون داستان حضرت موسی در مورد آزاد کردن قوم بنی اسرائیل[1] از اسارت مصریان را شنیده اید، دستاوردی حیرت انگیز که با شنیدن صدای خدا از درون بوته ای مشتعل در کوه سینا شروع شد. اما آیا تا کنون به راز عمیق نهفته در این داستان پی برده اید که نه تنها به حضرت موسی بلکه به کل انسان ها تعلق دارد؟ رازی که می تواند با ارزش ترین هدیه ای باشد که خداوند تا کنون به بشریت اعطاء کرده و با کمک آن هر فرد می تواند به تمامی آرزوهای خود برسد و به این ترتیب، اتفاقی برای وی بیفتد که در نگاه دیگران، "معجزه" است. اینک با هم به زمانی حساس در تاریخ بشری برگردیم که در آن طی یکی از اولین مکالمات شکوهمند انسان با خداوند بر روی زمین، "راز بزرگ هستی" آشکار شد. حضرت موسی در خانواده یکی از رعایای اسرائیلی به نام عمران در مصر متولد شد. 

در آن دوران، بر طبق قانونی که فرعون تصویب کرده بود، هر فرزند ذکوری که در قوم بنی اسرائیل متولد می شد را باید در رود نیل غرق می کردند چون بنا به پیشگویی ها، فرزند ذکوری از بنی اسرائیل، بر فرعون طغیان می کند. یوکابد[1]، همسر عمران و مادر حضرت موسی، زمانی که فرزندش متولد شد برای حفظ جانش به امر خدا، وی را در صندوقی قرار داد و به رود نیل انداخت. کمی پایین تر، همسر فرعون – آسیه - صندوق را از آب گرفته و او را به فرزندی خود بر می گزیند و نام او را موسی می گذارد که به معنای "از آب گرفته شده" است.

دیویی :
‭131‬
کتابشناسی ملی :
7637052
شابک :
978-600-93244-9-1
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
173
کنگره :
‭‮‌‌‬BF639

کتاب های مشابه راز بزرگ هستی (جلد اول)