امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چشمه معارف رضوی

کتاب چشمه معارف رضوی گزیده و منتخب مهم‌ترین احادیث و گفته‌های عیون اخبار‌ الرضا (علیه السلام) است که با معیار استفاده برای عموم علاقه‌مندان و شیفتگان خورشید هشتم به‌گزینی و انتخاب شده است. در کتاب چشمه معارف رضوی که بر پایه احادیث معتبر به زندگانی، آثار و روایات امام‌ علی‌‌بن‌موسی ‌الرضا (علیه السلام) و همچنین فضیلت زیارت آن امام همام پرداخته شده است.

 موضوعات گوناگون اعتقادی، فقهی،اخلاقی، سیره و روایاتی با محوریت امام‌رضا( علیه السلام) در ۶۹ باب تنظیم و ارائه شده است. گفتنی است متن این کتاب به دو زبان عربی و فارسی بوده و در سه فصل زندگی امام رضا (علیه السلام) ، معارف و اندیشه‌های امام‌رضا(علیه السلام) و زیارت امام رضا (علیه السلام) نگارش شده است.

گزیده کتاب چشمه معارف رضوی

سخنان و اخبار پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) نوری است که زندگی را روشنی و گرما می بخشد؛ به گونه ای که توجه به آن ، مهربانی به یکدیگر را جاری می سازد و درپرتو عمل بدان، انسان به آگاهی و رشد و سعادت رهنمون می شود.

عالمانی بزرگ با شهامت و ابتکار، مجموعه های حدیثی پرشماری را برای انتقال روایات تدوین کرده اند تا مسیر زندگی ما با خط ترسیمی آنان تنظیم شود.در این میان، شیخ صدوق از پیشگامان حفظ، تبیین، تفسیر ونشر احادیث شیعه است...

دیویی :
‏‫‭297/212
کتابشناسی ملی :
5485964
شابک :
‏‫‭978-622-6090-46-9
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
100
کنگره :
‏‫‭BP129‭/‮الف‬2ع904212 1397‬

کتاب های مشابه چشمه معارف رضوی