نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سر به هوا

کتاب سر به هوا نوشته محمدرضا طاهری، جعفر صدیقی، محمد زارعی و خانم ها منیره صرافان و هما بادی مهرآبادی است که توسط اداره تولیدات فرهنگی تهیه شده و توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. کتاب شب سرنوشت ویژه ماه مبارک رمضان است و شامل آیاتی از کلام الله وحی، فراز هایی از نهج البلاغه امیرالمومنین علی(ع) و صحیفه سجادیه است.


گزیده کتاب سر به هوا

امید یک وری روی موتورش نشسته بود و زنجیر را دور انگشتش می چرخاند. مادر بیچاره اش داشت دق می کرد، از بس غصه خورده بود. دلم برایش یک ذره شده بود؛ ولی انگار او یادش رفته بود که اصلا پدری هم دارد! حرف هیچکس را گوش نمی داد. اصلا انگار متوجه نمی‌شد که من و مادرش و حتی بعضی از دوستانش از روی خیرخواهی نصیحتش می‌کنیم. اینقدر حرف گوش نداد که کارش به اینجا رسید.

زیر چشمانش گود افتاده بود. معلوم بود به دامی افتاده است که درآمدنش از آن واویلاست. همینطور که از پنجرۀ شرکت نگاهش می کردم، زیر لب از خدا میخواستم که هدایتش کند و دوباره به من برگرداندش . یکدفعه تلنگری به دلم خورد. حکایت امید، حکایت چندان غریبی هم نیست! ماجرای ارتباط همۀ ما آدمها با خداست: اینقدر حرفش را گوش نمی دهیم تا بالاخره یادمان می رود خدایی هم هست. بعد هم کمکم لباس اطاعت و بندگی را از تنمان بیرون می آوریم و تبدیل می شویم به یک آدم غافل و اینقدر گناه می کنیم که ذره ذره، زنگار روی آیینۀ حقیقت نمای قلبمان را می پوشاند.

کتاب های مشابه سر به هوا